Er her nogen, hvis børn der bruger natursutter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Mullebergen

... Det gør min datter nemlig og jeg har fundet en tysk hjemmeside hvor de kan købes til 16 kr (som er ca. 1/3 af hvad de koster herhjemme)

For at få fragt til Danmark for omkring 40 kr, skal man bestille mindst 20  -Og så mange har jeg ikke tænkt mig at bestille på én gang.

Jeg ville høre om nogen herinde kunne være interesseret i at bestille sammen og på den måde spare fragt -Jo flere jo bedre 

Man kan få i tre forskellige størrelser og både anatomiske og runde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Isabella_mor

MatildeS skriver:

... Det gør min datter nemlig og jeg har fundet en tysk hjemmeside hvor de kan købes til 16 kr (som er ca. 1/3 af hvad de koster herhjemme)

For at få fragt til Danmark for omkring 40 kr, skal man bestille mindst 20  -Og så mange har jeg ikke tænkt mig at bestille på én gang.

Jeg ville høre om nogen herinde kunne være interesseret i at bestille sammen og på den måde spare fragt -Jo flere jo bedre 

Man kan få i tre forskellige størrelser og både anatomiske og runde 

har du evt et link for min unge skal bruge natursutter og min vennindes datter bruger natursutter, så kan det jo være vi gerne vil være med i en bestilling..

Anmeld

20. december 2010

Mullebergen

isabellamor skriver:

har du evt et link for min unge skal bruge natursutter og min vennindes datter bruger natursutter, så kan det jo være vi gerne vil være med i en bestilling..

Ja selvfølgelig, men jeg håber da at I så evt. vil bestille sammen med mig? 

Siden hedder www.apo-rot.de og så søger du på Goldi Sauger som mærket på sutten hedder 

Anmeld

20. december 2010

Isabella_mor

MatildeS skriver:

Ja selvfølgelig, men jeg håber da at I så evt. vil bestille sammen med mig? 

Siden hedder www.apo-rot.de og så søger du på Goldi Sauger som mærket på sutten hedder 

ja det er jo det jeg tænkte vi skulle.. for det er ret dyrt at skifte sut hver måned når de koster 30 kr. stykket..  især når min venninde bruger to af gangen...  en i kæde og en ikke i kæde.. 

jeg ville bare lige se om det var nogle jeg gerne ville have... derfor bad jeg om et link. så kan jeg evt vise det til min venninde i morgen  

Anmeld

20. december 2010

Mullebergen

isabellamor skriver:

ja det er jo det jeg tænkte vi skulle.. for det er ret dyrt at skifte sut hver måned når de koster 30 kr. stykket..  især når min venninde bruger to af gangen...  en i kæde og en ikke i kæde.. 

jeg ville bare lige se om det var nogle jeg gerne ville have... derfor bad jeg om et link. så kan jeg evt vise det til min venninde i morgen  

De koster 39 kr herhjemme 

Men det er bare helt i orden, du kan evt. skrive en PB når du ved om I er med på en bestilling.

Forresten mht. legestativet, så må du gerne videregive det til en anden, jeg havde glemt alt om et der står i kælderen 

Anmeld

20. december 2010

Mullebergen

isabellamor skriver:

Det er i øvrigt præcis det samme mærke som sælges herhjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.