Godnat med jer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. december 2010

TbCp

Nu kan jeg virkelig mærke at juleferien nærmer sig.

Imorgen kl. 14.30 kommer forældrene til juleafslutning og kl. 15.30 siger vi farvel, god jul og på gensyn! (måske senere for de plejer at hvae lidt svært ved at lette numserne igen )

NØØØJ jeg glæder mig til lidt ferie!

OG så starter jeg da lige ferien med at tage en time til FIIIITNEEESSS
Det er stadig lige fantastisk.... at gå derfra! Som et nyt menneske

Og så synes jeg måske alligevel at julestemningen sniger sig ligeså stille ind på mig...
Skal hente den sidste julegave på onsdag og så er jeg færdig... og har fået pakket næsten dem alle ind nu... fandt alligevel lidt glæde ved at lave fine pakker

Liva var i børnehave fra 9-12 idag og alt gik bare så fint, så sådan bliver det også de næste to dage og så skal vi bare sørge for at få slappet rigtig godt af i ferien!

Min moster var på besøg idag med julegaver til Liva, som hun fik lov at åbne med det samme, fordi min moster synes det er så hyggeligt at se hende pakke op Hun har ikke selv børn så Liva bliver gevaldigt forkælet af hende. Liva var ellevild for hun fik et Barbapapa-tælle-puslespil og en stor pakke HAMA maxi perler med 3 plader til! Det var bare et hit

Nå nu er det sengetid.

SOV GODT DERUDE!

Lige et par billeder.... et af alle pakkerne og et par af den kage jeg har lavet til juleafslutningen imorgen

(p.s. kan i "høre" den nye og gladere Tina begynder at skinne lidt igennem )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Klumpe-dumpe

Jaaaaaaaaaaaaaa jeg kan godt høre Tina!!!!!!Hvor dejligt at det gik godt med Livsen i dag!!!Skøøøøønnnnne pakker, hmmm måske jeg alligevel snart skal lette numsen og få købt nogen gaver.... :/Sweet dreams, babe!!!

Anmeld

20. december 2010

anna-jonas

Jepper................det stråler ud af indlægget............at tingene er ved at vende. Sååååå..............Tina, det bli'r måske alligevel jul hjemme hos jer.

Godnat du søde kvinde, og pas på, at jeg ikke sniger mig med ind til juleafslutning............og guffer al kagen. Så kan Ida også lige smitte alle dine DP-børn, så de får skoldkopper om 14 dage.

Knus Mette

Anmeld

21. december 2010

Ni-ko-li-ne

Burde nok sove nu! Har fismer 40 i feber!!!!! Men jeg er nødt til at kommentere hvor skønt det er at du har fundet glæden frem og at den vokser!You go Girl!!!!!!!

Anmeld

21. december 2010

Ranarupta

Tina for pokker!
Sikke et dejligt indlæg, der har givet mig et stort smil i hele bærret. Og jeg har ellers været godt og grundigt muggen idag! 
Så det er noget af en bedrift, du lige har klaret! Tak

Hvor hyggeligt med gaverne fremme - får Liva ikke kriller i fingrene? (det gør jeg)

Og hvor er det bare dejligt, at I har fundet frem til årsagen med Livas svære dage! 

Ihh, det er jo bare fantastisk!
Kram fra ex-mugne Karina, der saaaagtens kunne sætte tænderne i den lækre kage - tror du, at der er nogen, der opdager, hvis jeg deltager i jeres juleafslutning?  

Anmeld

21. december 2010

Ranarupta

Ni-ko-li-ne skriver:

Burde nok sove nu! Har fismer 40 i feber!!!!! Men jeg er nødt til at kommentere hvor skønt det er at du har fundet glæden frem og at den vokser!You go Girl!!!!!!!

Puh, hader feber! 

Rigtigt god bedring!! 

Anmeld

21. december 2010

TbCp

Rose <3 skriver:

Jaaaaaaaaaaaaaa jeg kan godt høre Tina!!!!!!Hvor dejligt at det gik godt med Livsen i dag!!!Skøøøøønnnnne pakker, hmmm måske jeg alligevel snart skal lette numsen og få købt nogen gaver.... :/Sweet dreams, babe!!!

Ajjj har du slet ingen fået købt endnu?
Jeg plejer at være færdig de første dage i december, men i år har overskuddet ikke lige været det største...
Og utrolig nok har manden også købt de julegaver han skal, han er ellers normalt ude 23. december.

Anmeld

21. december 2010

TbCp

anna-jonas skriver:

Jepper................det stråler ud af indlægget............at tingene er ved at vende. Sååååå..............Tina, det bli'r måske alligevel jul hjemme hos jer.

Godnat du søde kvinde, og pas på, at jeg ikke sniger mig med ind til juleafslutning............og guffer al kagen. Så kan Ida også lige smitte alle dine DP-børn, så de får skoldkopper om 14 dage.

Knus Mette

Smart ide med skoldkopperne! Så kunne ferien lige forlænges lidt

Anmeld

21. december 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Jamen altså det motion der! Jeg kan mærke det hver gang jeg har været afsted og det "sus" man ligesom får, kan man jo blive helt afhængig af!

Anmeld

21. december 2010

lion

TbCp skriver:

Nu kan jeg virkelig mærke at juleferien nærmer sig.

Imorgen kl. 14.30 kommer forældrene til juleafslutning og kl. 15.30 siger vi farvel, god jul og på gensyn! (måske senere for de plejer at hvae lidt svært ved at lette numserne igen )

NØØØJ jeg glæder mig til lidt ferie!

OG så starter jeg da lige ferien med at tage en time til FIIIITNEEESSS
Det er stadig lige fantastisk.... at gå derfra! Som et nyt menneske

Og så synes jeg måske alligevel at julestemningen sniger sig ligeså stille ind på mig...
Skal hente den sidste julegave på onsdag og så er jeg færdig... og har fået pakket næsten dem alle ind nu... fandt alligevel lidt glæde ved at lave fine pakker

Liva var i børnehave fra 9-12 idag og alt gik bare så fint, så sådan bliver det også de næste to dage og så skal vi bare sørge for at få slappet rigtig godt af i ferien!

Min moster var på besøg idag med julegaver til Liva, som hun fik lov at åbne med det samme, fordi min moster synes det er så hyggeligt at se hende pakke op Hun har ikke selv børn så Liva bliver gevaldigt forkælet af hende. Liva var ellevild for hun fik et Barbapapa-tælle-puslespil og en stor pakke HAMA maxi perler med 3 plader til! Det var bare et hit

Nå nu er det sengetid.

SOV GODT DERUDE!

Lige et par billeder.... et af alle pakkerne og et par af den kage jeg har lavet til juleafslutningen imorgen

(p.s. kan i "høre" den nye og gladere Tina begynder at skinne lidt igennem )

Hvor lyser det bare igennem er du er blevet gladere og hvor er det bare dejligt.

Altid dejligt med julestemning og hygge.

Ja det er dejligt at være julegave færdig.

God jul TINA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.