Nu kan jeg virkelig mærke at juleferien nærmer sig.
Imorgen kl. 14.30 kommer forældrene til juleafslutning og kl. 15.30 siger vi farvel, god jul og på gensyn! (måske senere for de plejer at hvae lidt svært ved at lette numserne igen
)
NØØØJ jeg glæder mig til lidt ferie!
OG så starter jeg da lige ferien med at tage en time til FIIIITNEEESSS 
Det er stadig lige fantastisk.... at gå derfra! Som et nyt menneske 
Og så synes jeg måske alligevel at julestemningen sniger sig ligeså stille ind på mig...
Skal hente den sidste julegave på onsdag og så er jeg færdig... og har fået pakket næsten dem alle ind nu... fandt alligevel lidt glæde ved at lave fine pakker 
Liva var i børnehave fra 9-12 idag og alt gik bare så fint, så sådan bliver det også de næste to dage og så skal vi bare sørge for at få slappet rigtig godt af i ferien!
Min moster var på besøg idag med julegaver til Liva, som hun fik lov at åbne med det samme, fordi min moster synes det er så hyggeligt at se hende pakke op
Hun har ikke selv børn så Liva bliver gevaldigt forkælet af hende. Liva var ellevild for hun fik et Barbapapa-tælle-puslespil og en stor pakke HAMA maxi perler med 3 plader til! Det var bare et hit 
Nå nu er det sengetid.
SOV GODT DERUDE!
Lige et par billeder.... et af alle pakkerne og et par af den kage jeg har lavet til juleafslutningen imorgen 
(p.s. kan i "høre" den nye og gladere Tina begynder at skinne lidt igennem
)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld