Jeg kan mærke det snart er slut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Mira0911

Kan virkelig mærke det er slut imorgen kl. 14.00 i Julie's dp... Hun har sidste dag i morgen sammen med dp og børnene... Det bliver trist at gå derfra, og ikke skal komme igen med hende der mere.,.. 

Vi nåede frem til at Julie får noget Julekonfekt med i dp til at hygge med sammen med de andre.. Og så køber vi en blomst til dp, som tak for hendes samarbejde.. 

Kl. 14.30 i morgen, kommer de andres børn's forældre og ønsker god jul osv og tager afsked med os... 

Jeg lavede også aftale med den nye dp til det nye år.  3. Januar skal Julie og Jeg starte i den nye dp kl. 9.00 til boller og leg med de nye børn.. Jeg er med den første dag i et par timer.. 

Dagen efter er jeg ca. 1 time og så smutter jeg igen, så hun selv kan være sammen med dp og børnene... Så skulle det gerne køre.. Julie er så nem at have med at gøre, så tror faktisk indkøringen bliver meget nem... 

Ja ville bare dele det med Jer... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Kan virkelig mærke det er slut imorgen kl. 14.00 i Julie's dp... Hun har sidste dag i morgen sammen med dp og børnene... Det bliver trist at gå derfra, og ikke skal komme igen med hende der mere.,.. 

Vi nåede frem til at Julie får noget Julekonfekt med i dp til at hygge med sammen med de andre.. Og så køber vi en blomst til dp, som tak for hendes samarbejde.. 

Kl. 14.30 i morgen, kommer de andres børn's forældre og ønsker god jul osv og tager afsked med os... 

Jeg lavede også aftale med den nye dp til det nye år.  3. Januar skal Julie og Jeg starte i den nye dp kl. 9.00 til boller og leg med de nye børn.. Jeg er med den første dag i et par timer.. 

Dagen efter er jeg ca. 1 time og så smutter jeg igen, så hun selv kan være sammen med dp og børnene... Så skulle det gerne køre.. Julie er så nem at have med at gøre, så tror faktisk indkøringen bliver meget nem... 

Ja ville bare dele det med Jer... 

Held og lykke med det søde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Held og lykke med det søde.

Kærligst
Sussie

Tak Søde.. Er nu ret sikker på det går godt... 

Anmeld

20. december 2010

Trine89

Uhh bliver da alligevel spændende hvordan hun tager det at komme i en ny DP. 

Held og lykke med det.. 
Husk endelig at komme med en opdatering når hun skal starte i den nye DP 

Anmeld

20. december 2010

Mira0911

Trine89 skriver:

Uhh bliver da alligevel spændende hvordan hun tager det at komme i en ny DP. 

Held og lykke med det.. 
Husk endelig at komme med en opdatering når hun skal starte i den nye DP 

Ja det bliver rigtig spændende..  I den nye, kommer de på besøg på gårde, hvor de skal hjælpe med at fodre køer/kalve.. Det tror jeg Julie bliver rigtig glad for.. 

Tak søde.. 

Skal nok komme med en opdatering, når hun er startet i den nye.. 

Anmeld

20. december 2010

Trine89

MoarJ skriver:

Ja det bliver rigtig spændende..  I den nye, kommer de på besøg på gårde, hvor de skal hjælpe med at fodre køer/kalve.. Det tror jeg Julie bliver rigtig glad for.. 

Tak søde.. 

Skal nok komme med en opdatering, når hun er startet i den nye.. 

Årrrh det lyder da også bare helt vildt dejligt at de også kommer lidt ud.. det tror jeg også er godt for børnene.. 

Anmeld

20. december 2010

Mira0911

Trine89 skriver:

Årrrh det lyder da også bare helt vildt dejligt at de også kommer lidt ud.. det tror jeg også er godt for børnene.. 

Det tror jeg også helt klart det er...  Julie er meget glad for dyr.. Så det er godt.. 

Anmeld

20. december 2010

Trine89

MoarJ skriver:

Det tror jeg også helt klart det er...  Julie er meget glad for dyr.. Så det er godt.. 

Dyr er jo så super skønne.. 

Vi har en Kat og et lille dværghamster håber vores lille bebs også bliver lige så glade for dem som vi er. 

Anmeld

20. december 2010

Mira0911

Trine89 skriver:

Dyr er jo så super skønne.. 

Vi har en Kat og et lille dværghamster håber vores lille bebs også bliver lige så glade for dem som vi er. 

Er ret sikker på Jeres baby nok skal blive glade dem... 

Julie er ret så glad for hunden og vores 3 marsvin,.. 

Anmeld

20. december 2010

Trine89

MoarJ skriver:

Er ret sikker på Jeres baby nok skal blive glade dem... 

Julie er ret så glad for hunden og vores 3 marsvin,.. 

Hvor er det herligt..  

iih glæder mig til vi har ordenlig plads (have) så vi også kan få en lille vovse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.