Hej Tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. december 2010

ChatH

Vores Computer har været i tu og vi har nu fået den fikset, derfor jeg ikke har været så aktiv, plus at ungerne har haft lungebetændelse, eller stadig har og manden også så håber godt nok snart de er raske

Men nu er den gamle maskine oppe og køre igen og bliver simpelthen nød til at vise jer nogen billeder af mine tøser fra de var små har siddet og nærmest flæbet den sidste time over hvor lækre jeg syntes de var og er

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

TbCp

DE ER SKØNNE!!!

Anmeld

20. december 2010

ChatH

TbCp skriver:

DE ER SKØNNE!!!

TAK!!!!  er også sikker på jeg bliver nød til at overtale manden til en unge mere

Anmeld

20. december 2010

anna-jonas

Ja, Chatarina...............du har nogle lækre tøsebørn. Og bare vent, når de bliver 14 år, så kan du stadig sidde og flæbe over, billederne fra de var små.

Jeg kan få det sådan, at jeg nærmest savner Jonas, fra han var lille.

Kunne ikke nære mig............3 billeder af Anna, 4 af Jonas og 4 af Ida.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. december 2010

ChatH

anna-jonas skriver:

Ja, Chatarina...............du har nogle lækre tøsebørn. Og bare vent, når de bliver 14 år, så kan du stadig sidde og flæbe over, billederne fra de var små.

Jeg kan få det sådan, at jeg nærmest savner Jonas, fra han var lille.

Kunne ikke nære mig............3 billeder af Anna, 4 af Jonas og 4 af Ida.

ÅRH altså Mette.. de er bare så lækre dine unger!!! Syntes næsten der er noget Valdermar over babybilledet Lækre unger!!!

Anmeld

21. december 2010

Lilac

årh, hvor er de dejlige  ALLE ungerne!

Anmeld

21. december 2010

JustAnotherName

Nååårhhh Chatarina, jeg smelter.
Dine tøser VAR simpelthen så nuttede og små. Og de ER søde og dejlige.

Men ja, de vokser bare hurtigt og bliver pludseligt så store. Sådan kan jeg også ind imellem blive "ramt", når jeg kommer til at kigge billeder tilbage i tiden fra mine to små piger var mindre. SUK......Man kan helt savne, at de var babyer. Samtidig er de jo bare stadig (for altid) ens "små puslinge", og man nyder også den størrelse og alder de har fået nu. Men det kan bare ind imellem føles svært helt at følge med, fordi det går så stærkt.

DU HAR SÅ SMUKKE BØRN - dem alle tre     

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.