Krøyer kugler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2010

AnneBJ

Altså, jeg er totalt husmoderlig idag, men det afføder så også nogle spørgsmål

Jeg har syet et betræk til en ammepude - mangler "inderbetrækket" som skal fyldes med noget... Dette noget har jeg hele tiden tænkt skulle være krøyerkugler, da jeg gerne vil have en jeg kan forme..Altså den skal ikke være "fast"...

MEn jeg synes, når jeg læser rundt omkring, at det lyder som om krøyerkugler er møggiftige?? Jeg kan sagtens putte noget andet i, men jeg vil ikke have speltskaller og lignende som "rasler" - får spat af sådan nogle lyde...

Nogle gode råd/ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

tingimor

man kan få krøyerkugler uden giftstoffer i. De koster så lidt mere men er jo bestemt, være at betale for når de skal være i ens hjem.

Da jeg syet sække hundekurv til vores hun der købt jeg dem i stof og stil og der skulle ikke være kemikalier i.

Anmeld

20. december 2010

AnneBJ

tingimor skriver:

man kan få krøyerkugler uden giftstoffer i. De koster så lidt mere men er jo bestemt, være at betale for når de skal være i ens hjem.

Da jeg syet sække hundekurv til vores hun der købt jeg dem i stof og stil og der skulle ikke være kemikalier i.

Godt så, så det er bare at købe dem (lidt dyrere) i en stofforretning, frem for eksempelvis byggemarkeder? Det er nemlig helt sikkert værd at betale for - tak for dit svar!

Anmeld

21. december 2010

Maria-s

AnneBJ skriver:

Altså, jeg er totalt husmoderlig idag, men det afføder så også nogle spørgsmål

Jeg har syet et betræk til en ammepude - mangler "inderbetrækket" som skal fyldes med noget... Dette noget har jeg hele tiden tænkt skulle være krøyerkugler, da jeg gerne vil have en jeg kan forme..Altså den skal ikke være "fast"...

MEn jeg synes, når jeg læser rundt omkring, at det lyder som om krøyerkugler er møggiftige?? Jeg kan sagtens putte noget andet i, men jeg vil ikke have speltskaller og lignende som "rasler" - får spat af sådan nogle lyde...

Nogle gode råd/ideer?

Guuud DET vidste jeg da ikke de var?!! JEg har en sækkestol herhjemme til hundene med kugler i og jeg tænkte jeg vil spare nogle penge, så jeg købte dem i et byggemarked, fordi jeg altid har troet det var det samme.

Og er lige gået igang med at sy sådan nogle bolde med klokker inden i + de der kugler, som var tiltænkt lillemanden!  DEM skal han da bare IKKE have!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.