Fucking shit... (bogstavelig talt ... :-/ )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Zafir

ÆV ÆV ÆV ÆV ÆV OG ÆÆÆÆÆÆV!!!!!!! Idun kastede op lørdag aften. én gang og vi tog det ikke som andet end 'SPænding op til jul' og hun fik det også bedre allerede da hun havde sovet et par timer...

Suk. Men hvad sker der her efter aftensmaden?... Jeg har totalt racermave... Fucking lort!!!

Jeg er skidebange for at smitte Frigg, for jeg bliver jo nødt til at håndtere hende. Jeg har nogen imoduim herhjemme, som jeg har taget, men de virker ikke endnu. Jeg har kvalme, men har 7-9-13 ikke kastet op endnu... Også har jeg det som om jeg har fået lidt feber også

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆV shit fuck og pis.

Jeg skulle have været på mit arbejde og spise frkost med mine kollegaer i morgen og desuden er vi jo igang med vores førstesal, som helst ikke må sakke for meget bagud. Og det er JUL ligeomlidt

Jeg vil IKKE VÆRE SYG. JEg vil være RASK NUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PIV... ynk...

Og hvad gør man hvis en baby får roskildesyge???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Rosa

Zafir skriver:

ÆV ÆV ÆV ÆV ÆV OG ÆÆÆÆÆÆV!!!!!!! Idun kastede op lørdag aften. én gang og vi tog det ikke som andet end 'SPænding op til jul' og hun fik det også bedre allerede da hun havde sovet et par timer...

Suk. Men hvad sker der her efter aftensmaden?... Jeg har totalt racermave... Fucking lort!!!

Jeg er skidebange for at smitte Frigg, for jeg bliver jo nødt til at håndtere hende. Jeg har nogen imoduim herhjemme, som jeg har taget, men de virker ikke endnu. Jeg har kvalme, men har 7-9-13 ikke kastet op endnu... Også har jeg det som om jeg har fået lidt feber også

Jeg skulle have været på mit arbejde og spise frkost med mine kollegaer i morgen og desuden er vi jo igang med vores førstesal, som helst ikke må sakke for meget bagud. Og det er JUL ligeomlidt

PIV... ynk...

Stakkels STAKKELS jer - og for at svære på dit sidste spørgsmål: Man sætter malerplast op på badeværelset 

Anmeld

20. december 2010

AnneBJ

Rosa skriver:

Stakkels STAKKELS jer - og for at svære på dit sidste spørgsmål: Man sætter malerplast op på badeværelset 

Og giver al den væske den overhovedet kan trække!! Håber lille Frigg - og du selv - går fri!

Glædelig jul!

Anmeld

20. december 2010

propogberta

Zafir skriver:

PIV... ynk...

ØV! Håber da ik i blir syge til juleaften! Hvis det er en trøst har Frida (vores den mindste) altså også været syg med dårlig mave men vi andre er altså 7-9-13 undsluppet! Så jeg håber for jer det blir ved det!

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Zafir skriver:

PIV... ynk...

Sørger for masser af kamillete med et lille nip sukker og salt og ellers holder øje med at de ikke dehydrerer eller får for høj feber.

Og øvøv sveske...ja, der er en mavevirus der florerer har jeg hørt.
Men, du må jo være lidt god ved dig selv...drik kamille og spis havregrød og ristet brød, så skal det nok gå.

Kærligst
Og god bedring
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Susan1978

ei altså..

men hvis det kun kommer ud af den ene ende...   er der en chance for at det går forholdsvis hurtig over..

god bedring til dig.

Anmeld

20. december 2010

Vial

Neeej! Det er bare min frygt.

Håber, at du er lige så hurtig frisk som Idun.

God bedring i hvert fald.

Anmeld

20. december 2010

Mi

Hvis en baby får roskildesyge....så tørre man op  IGEN OG IGEN OG IGEN  Og sørger for at hun drikker så meget som muligt.

Håber i bliver raske hurtigt

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

20. december 2010

Zafir

Rosa skriver:

Mmm... Prøver nok med kamillete først, som sussie skriver... Så må vi finde maler plstikken frem bagefter...

Men 7-9-13 har hun ikke vist sig fra en syg side ligenu...

Anmeld

20. december 2010

Zafir

Susan1978 skriver:

ei altså..

men hvis det kun kommer ud af den ene ende...   er der en chance for at det går forholdsvis hurtig over..

god bedring til dig.

Det håber jeg bare OGSÅ!!!!!!!... Jeg VIL IKKE kaste op. Jeg HADER at kaste op. Og hvis det kun kommer ud i den ende, så må de der imodium skuda virke snart!!!!!!!!...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.