fantastisk Update på : Kan bare ikke mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Fru Dinesen

Åhhhh hvor er jeg bare lettet skrev sådan her i går :

Jaa Sorry, for det her mega triste kede sure indlæg ....

Jeg er nu Gravid i uge 35, og jeg kan bare slet ikke mere....

Jeg har så ondt hele tiden i mit skamben, bækken, og ja sorry skede ..... føler heletiden, at det tynger i min skede ... og jeg kan ikke sidde, direkte på mit skamben.

Det er 3 gang jeg er gravid, og er bare ved at køre helt ned nu ...

Kan ingen ting fortage mig, fordi jeg har så mega ondt.... bare en lille gå tur, kan få mig til at flæbe ..... 

Jeg ved godt der er folk der kæmper for at komme så langt som jeg er nu ( vores den første er lavet på fersilitet klinik)

og jeg vil ikke lyde utaknemlig, for den lille skønne gave jeg har i maven ... men syndes bare det er for hårdt nu.

ved ikke helt hvad jeg ville med det, måtte bare ha det ud af mit system ...

Nogle gode råd ????? 

Er snart pernodil (tager selvfølig kun når varmepuden slet ik virker eller virkelig sidder og tuder af smerter) /varmepude Narkoman 

Knussss Linda 

Men nu mine kære qvinder  

har været til scanning i dag og det var på ingen måde underligt at jeg havde ondt Alberte vejer 3411g alså mere en 500g en hun skal og ligger på dybt i mit bækken at lægen næsten kunne se hendes hårfarve .....

Så jeg skal ikke gå tiden ud, Lægen kunne godt se jeg var noget forpint 

og havde jeg været moden nok havde han sat mig igang med det samme. 

Så nu har vi fået tid til scanning den 6/1-11 med henblik på at blive sat igang den dag  der er jeg i uge 37 Såååå nu skal jeg bare holde 2 uger ud og det er jo noget nemmer en 5 uger ....  med mindre selvfølig hun bnestemmer sig for at komme ud før , vilked slet ikke ville gøre noget da 

Knusssss Linda der næsten ikke kan få sine arme ned igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Malthes mor

Rigtig dejligt at hører

Anmeld

20. december 2010

PernilleB

Fru Dinesen skriver:

Jeg har så ondt hele tiden i mit skamben, bækken, og ja sorry skede ..... føler heletiden, at det tynger i min skede ... og jeg kan ikke sidde, direkte på mit skamben.

Kan ingen ting fortage mig, fordi jeg har så mega ondt.... bare en lille gå tur, kan få mig til at flæbe ..... 

Jeg ved godt der er folk der kæmper for at komme så langt som jeg er nu ( vores den første er lavet på fersilitet klinik)

og jeg vil ikke lyde utaknemlig, for den lille skønne gave jeg har i maven ... men syndes bare det er for hårdt nu.

Nogle gode råd ????? 

Er snart pernodil (tager selvfølig kun når varmepuden slet ik virker eller virkelig sidder og tuder af smerter) /varmepude Narkoman 

Knussss Linda 

Men nu mine kære qvinder  

har været til scanning i dag og det var på ingen måde underligt at jeg havde ondt Alberte vejer 3411g alså mere en 500g en hun skal og ligger på dybt i mit bækken at lægen næsten kunne se hendes hårfarve .....

Så nu har vi fået tid til scanning den 6/1-11 med henblik på at blive sat igang den dag  der er jeg i uge 37 Såååå nu skal jeg bare holde 2 uger ud og det er jo noget nemmer en 5 uger ....  med mindre selvfølig hun bnestemmer sig for at komme ud før , vilked slet ikke ville gøre noget da 

Ej hvor er det bare dejligt..!!! se det var det jeg sagde..!!! og nu går tiden meget stærkere nu hvor manhar noget a se frem til...!!! stort tillykke..!! husk a holde os opdateret..!!

Anmeld

20. december 2010

merle2010

ej hvor skønt for dig kan sku godt forstå du har haft ondt, når hun står så langt nede..

men det er sku da fantastisk, hvis du kan blive sat igang før tid.. og det er da noget af en basse du har derinde.. hehe.. held og lykke med det hele..

Anmeld

20. december 2010

Rosa

Yay!!! Fantastisk - hvor fedt at du ikke behøver at holde det ud meget længere  Og sikke da en basse  Ud i armene med hende og godt nytår i forbifarten!

Kh

Rosa

Anmeld

20. december 2010

LR85

ihh en dejlig nyhed, så kan man lidt nemmere overskue det ikke.

Håber i får en dejlig jul og du kan holde den sidste tid ud

Anmeld

20. december 2010

Magsen

godt at høre

den sidste tid er viiiirkelig heller ikke sjov

Anmeld

20. december 2010

Fru Dinesen

Takke alle i skønne qvinder  

Og tak også for alt omsog og råd i går.

Er skisme glad for at der findes sådan en fantastisk side, 

og så fantastiske qvinder. 

Knusss Linda 

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Fru Dinesen skriver:

Nogle gode råd ????? 

Knussss Linda 

Men nu mine kære qvinder  

Eiii...hvor er det bare flot..du får en rigtig superbebse.
Så fat mod..tiden er ikke så lang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Muffinmus

jamen det var da herligt for dig:-)

Men ønsk ikke hun kommer før de 37 uger, hver eneste dag tæller for deres udvikling derinde og det er SÅ vigtigt de er færdige derinde før de kommer ud. Så kan godt forstå du gerne vil have hende ud når du har ondt, men for dit barns skyld skal hun jo blive til hun er mere klar og det er jo sådan set først omkring de 40+0, også selv om de "gerne" må komme lidt før.

Men pøj pøj med det. du vil sikkert blive overrakset når først du har hende hvor meget du vil lide for hendes skyld:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.