Åhhhh hvor er jeg bare lettet skrev sådan her i går :
Jaa Sorry, for det her mega triste kede sure indlæg ....
Jeg er nu Gravid i uge 35, og jeg kan bare slet ikke mere....
Jeg har så ondt hele tiden i mit skamben, bækken, og ja sorry skede ..... føler heletiden, at det tynger i min skede ... og jeg kan ikke sidde, direkte på mit skamben.
Det er 3 gang jeg er gravid, og er bare ved at køre helt ned nu ...
Kan ingen ting fortage mig, fordi jeg har så mega ondt.... bare en lille gå tur, kan få mig til at flæbe .....
Jeg ved godt der er folk der kæmper for at komme så langt som jeg er nu ( vores den første er lavet på fersilitet klinik)
og jeg vil ikke lyde utaknemlig, for den lille skønne gave jeg har i maven ... men syndes bare det er for hårdt nu.
ved ikke helt hvad jeg ville med det, måtte bare ha det ud af mit system ...
Nogle gode råd ?????
Er snart pernodil (tager selvfølig kun når varmepuden slet ik virker eller virkelig sidder og tuder af smerter) /varmepude Narkoman
Knussss Linda
Men nu mine kære qvinder
har været til scanning i dag og det var på ingen måde underligt at jeg havde ondt Alberte vejer 3411g alså mere en 500g en hun skal og ligger på dybt i mit bækken at lægen næsten kunne se hendes hårfarve .....
Så jeg skal ikke gå tiden ud, Lægen kunne godt se jeg var noget forpint
og havde jeg været moden nok havde han sat mig igang med det samme.
Så nu har vi fået tid til scanning den 6/1-11 med henblik på at blive sat igang den dag
der er jeg i uge 37 Såååå nu skal jeg bare holde 2 uger ud og det er jo noget nemmer en 5 uger .... med mindre selvfølig hun bnestemmer sig for at komme ud før , vilked slet ikke ville gøre noget da 
Knusssss Linda der næsten ikke kan få sine arme ned igen