Nogle der ved????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. december 2010

louisevl

Hej kloge tøser

Jeg skal til en selvbetalt scanning imorgen, hvor jeg er ca 10 uger henne...Men kom til at tænke på om man skal møde op med en fyldt blære??

Ved jeg nemlig jeg har skullet før, men var dog helt andre ting jeg skulle scannes for.....

Kram Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

AnneBJ

Det skulle jeg til NF for at få det bedste resultat, så tror da det er en god ide - ellers kan du jo altid låne et toilet inden scanningen; så har du haft mulighed for at  spørge

God fornøjelse imorgen!

Anmeld

20. december 2010

Low

Jeg har hørt om det men jeg har aldrig fået bedt om at jeg skulle have en fyldt blære hver gang jeg skulle til scanning. jeg var til Nf, MD og 3 3D scanninger

Anmeld

20. december 2010

louisevl

Tak for svarene Tror jeg møder op med en fyldt blære for en sikkerhedsskyld...

Anmeld

20. december 2010

betiinsen

det er også en god ide, for det giver bedst resultater, er blevet scannet 10 gange, og den er god nok

Anmeld

21. december 2010

Blyb

Jeg er også blevet scannet nogle gange og hende der har scannet mig, har sagt det er vigtigt blæren er tømt, så er der nemlig mere plads derinde. Og der har ingen problemer været med at se blommesæk og foster.

Held og lykke med scanningen

Anmeld

21. december 2010

Triile

Jeg sidder her med papirer fra sygehuset ang. scanning, og der står at man ikke må lade vandet senest 2 timer før scanning og at man skal have drukket mindst ½ liter vand inden.

Anmeld

21. december 2010

Maja88

da jeg blev scannet i uge 10, var blæren faktisk i vejen fordi den var fyldt.. så jeg skulle ud og tømme den

Anmeld

21. december 2010

morethanperfect

Jeg skulle også tømme blæren ?? Har jeg skullet alle gangene jeg er blevet scannet .. 

Anmeld

21. december 2010

2babygirls

betiinsen skriver:

det er også en god ide, for det giver bedst resultater, er blevet scannet 10 gange, og den er god nok

uhh det kommer altså an på personen, for ved min MD havde jeg også en fyldt blære med (ikke at blæren går noget steder uden mig ) men der bedte de mig om at gå på toilettet.

Musen ville heller ikke vises frem så måtte også ligge med hovedet eleveret ned af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.