Jeg syntes det er på tide med en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. december 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

opdaterings debat...

Hvordan har du det?

Kender i ikke alle det, i har egentlig en masse på hjerte, om det er glæde, sorg, latter, tåre eller noget helt syvende.. Men man får ikke lige skrevet om det?

Så tænkte at her er muligheden for lige at opdater lidt

Jeg selv, tumler lidt frem og tilbage med hvad jeg vil med familie livet og kæresten, men det kommer nok til at tage noget tid og finde ud af hvilke ben jeg skal stå på..

Jeg glæder mig hvert år til jul, men hvert år rammer jeg os muren, hvor jeg savner min mor så forfærdeligt. Hun døde, da jeg blot var 13 år. Men i år er noget gået op for mig. Jeg kan i år sige med sikkerhed at hun ville være møg stolt over mig, og de ting jeg har udlevet, og at jeg står ved de ting jeg gør og siger. Og ikke mindst, at jeg modbeviste at jeg ikke ville fortsætte mit liv, som mine forældre levede deres.

Jeg ved jeg har givet min søn et trygt og godt hjem, og kan i dag med opløftede pande, sige "Så kan i se fjolser, jeg lod ikke druk gå i arv"

Ellers ja så har jeg det faktisk rigtig godt. Glæder mig til fredag hvor jeg endelig kan holde fri

Har lige fået en lille hun killing som jeg endnu mangler at finde navn til. Gode bud modtages geres

Også en bøn fra en butiks ansat.. Smil dog for pokker når du er ude og købe julegaver, det er ikke vores skyld at du er sent ude, og skal nå en masse

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

twinny

Jeg har en hun kat, der hedder Luxus.. Det passer bare perfekt...

Ellers Ixia, Betyder kronlinje på latin....

Håber det bliver bedre med savnet for din mor..

det lyder ellers som om du klarer dig fint igennem det hele

Anmeld

20. december 2010

Lady Marion <3

numsefisk skriver:

opdaterings debat...

Hvordan har du det?

Kender i ikke alle det, i har egentlig en masse på hjerte, om det er glæde, sorg, latter, tåre eller noget helt syvende.. Men man får ikke lige skrevet om det?

Så tænkte at her er muligheden for lige at opdater lidt

Jeg selv, tumler lidt frem og tilbage med hvad jeg vil med familie livet og kæresten, men det kommer nok til at tage noget tid og finde ud af hvilke ben jeg skal stå på..

Jeg glæder mig hvert år til jul, men hvert år rammer jeg os muren, hvor jeg savner min mor så forfærdeligt. Hun døde, da jeg blot var 13 år. Men i år er noget gået op for mig. Jeg kan i år sige med sikkerhed at hun ville være møg stolt over mig, og de ting jeg har udlevet, og at jeg står ved de ting jeg gør og siger. Og ikke mindst, at jeg modbeviste at jeg ikke ville fortsætte mit liv, som mine forældre levede deres.

Jeg ved jeg har givet min søn et trygt og godt hjem, og kan i dag med opløftede pande, sige "Så kan i se fjolser, jeg lod ikke druk gå i arv"

Ellers ja så har jeg det faktisk rigtig godt. Glæder mig til fredag hvor jeg endelig kan holde fri

Har lige fået en lille hun killing som jeg endnu mangler at finde navn til. Gode bud modtages geres

Også en bøn fra en butiks ansat.. Smil dog for pokker når du er ude og købe julegaver, det er ikke vores skyld at du er sent ude, og skal nå en masse

Hold op  vi er ens på mange punkter ,, Jeg har også bare skulle bevise at den sociale arv kun er til for at brydes   Jeg tænker faktisk også meget på mine forældre denne jul ,,, for første gang i mange år rammer det mig at jeg nærmest står alene  Har kun mine børn af eget kød og blod ,,, Min far døde da jeg var 16 af druk og min mor døde da jeg var 25 samme årsag   Jeg er selv blevet den mor som jeg selv ønskede at have som barn  til os   Heldigvis har jeg min skønne kæreste og hans familie

Glædelig jul

Anmeld

20. december 2010

Loa

Syntes du skal være stolt af dig selv.... Det er rigtig flot at bryde den sociale arv... (uden det skulle lyde mega negativt...)

Og så foreslår jeg navnet Kitty  (Har jeg også døbt min søsters kat)

Anmeld

20. december 2010

Livas mor

Først kattenavne.. Vores kat hedder Irma og vi er vilde med det navn Ellers har jeg haft en Boris, Kat Emil, Tucker og en Flæske!

Lige pt. prøver jeg at være optimistisk efter et MEGET hårdt år.

Hvis vi skal tage Liva først.. Så døjede hun med kolik de første 3 ½ måned, havde problemer med amningen og måtte fire mærker igennem for til sidst at ende op med Nutramigen, derefter havde hun et slemt fald i uggestuen hvor personalet ikke holdt øje med hende, derefter 5 x mellemørebetændelse, 3 x virus og en kold lungebetændelse.. Endelig i dag fik hun lagt dræn, så nu håber vi på at år 2011 bliver Livas år

Ang. mig selv blev det året hvor jeg fik konstateret Scoliose, Graves og fik af vide min Schauerman var forværret.. Så måtte sygemelde mig blot 14 dage efter jeg var kommet tilbage på studiet fra barsel. Nu skal jeg starte op igen 1. februar i en psykiatrisk klinikplads, hvilket var mit højste ønske.

Og så Kæresten.. Han har været arbejdsløs i 11 måender nu og det har virkelig tæret hårdt på ham, og dermed os. Han blev fyret den dag Liva blev født, de ringede fra arbejdet og vi troede de ville lykønske os, men i stedet fik han sin fyreseddel. Vi har haft et hårdt år, hvor vi nogen gange ikke har troet vi ville klare den, men det skal vi bare fordi vi elsker hinanden og vil vores datter det bedste.. Så nu tager vi på ferie i januar og han skulle meget gerne endelig få grønt lys fra fagforeningen i det nye år, så han kan få et par kurser og komme videre ud i jobsystemet.

Julen skal vi holde hos min far, mine forældre har været skilt siden jeg var 4 år og plejer for det meste at være hos min mor, så det bliver lidt anderledes i år, men jeg glæder mig meget og ved at alle dem der kommer glæder sig helt vildt til at fejre jul med Liva.

Så i det store hele har jeg beslutte mig for at år 2011 SKAL være mit år, og intet skal komme i vejen

Knus Rikke..

Anmeld

20. december 2010

mariamiss6

Hej søde, dejligt med en update på fra dig

du lyder egentlig sådan nogen lunde rimeligt tilfreds - trods alt

Hmmmm jeg selv har jo mine to unger, de giver mig sgu grå hår på hovedet, ærligt talt. Men de er jo skønne alligevel

Jeg har gode venner. Okay hjælp i hverdagen. Og mit job i behold.

Jeg er møg træt altid, sådan på mange måder ikke

Men ja jeg er her da endnu, heldigvis da

Jeg vakler meget i kærlighedslivet. Savner eksen, og "hader" ham på samme tid. Heldligvis og skønherligt har vi god kommunikation, og kan fint være i rum sammen, og enes godt om børnene

Jeg ved dog slet ikke hvad jeg vil, eller rettere hvem jeg vil, så jeg skubber pt. alle potentielle væk fra mig, men altså, så må jeg jo bare være alene lidt endnu

Naboen flytter, og så kommer vel en ny ind. Vi krydser fingre for at det ikke bliver en gammel hejre eller endnu værre en klam stodder
kryds lige sammen med mig piger

Jeg keder mig voldsomt i perioder, og i de andre perioder synes jeg jeg har vildt travlt, og er så voldsomt stresset hele tiden... hmm there's just no satisfying me

Anmeld

20. december 2010

Pia.

- skriver:

Jeg har det meget blandet...

Jeg har 3 fantastisk dejlige unger og en rigtig dejlig kæreste. 

Min ældste og yngste har lige haft fødselsdag her i december men december er blevet mødt med blandet følelser, men far døde den 28.nov - 1. søndag i advendt.

Min kæreste og jeg har haft 10 års dag i december. 

Alt sammen rigtig dejlige ting. 

MEN, jeg selv endte til læge da jeg blev vækket af en hovedpine, var igennem nogle test og skulle også svarer på hvor vidt jeg havde hørt et smæld. Endte sidenhen til neurolog og i dag til MR-skanning af hovedet. Og får så svar den 20. jan. Alt sammen noget der har sat en større dæmper for denne ellers dejlige måned. Vi kom meget sent i gang med julegaver og pludselig er det jul.

Men alt i alt har jeg det fantastisk, med en rigtig dejlig familie. Men humøret er ikke i top og kommer det ikke foreløbig. 

God jul.

Vil bare lige sende dig et knus og ønske om et fantastisk dejligt Nytår...

De bedste tanker fra Pia.

Anmeld

20. december 2010

Pia.

- skriver:

Mange tak 

Velbekommen og selvfølgelig også glædelig Jul

Anmeld

20. december 2010

Benjamins'mor

Øj, det må virkeligt være hårdt at miste en forældre.

Jeg har det egentligt ganske fint, men stadig med lidt blandede følelser. December har været en måned med både op- og nedture for mig.

Mine svigerforældre havde 23 års bryllupsdag d. 12 dec.

Jeg valgte for alvor at vælge min far ud af mit liv. Han kunne ikke andet end at svine min kæreste til, og han kunne ikke være glad på mine vegne over jeg skal have barn. Har ikke haft et ordenligt forhold til ham siden han fik sin kæreste.

Min stedonkels kæreste er på sygehuset nu med veer, selvom hun først skulle føde d. 6 januar. Så måske får jeg en lille kusine i nat.

Anmeld

21. december 2010

wamse

en lille opdatering herfra

Min datter er begyndt at se hendes far igen, men kun som overvåget samvær i form af mig, der kører op til min eks-svigerforældre, hvor han bor nu, og der skulle vi så overnatte. Men jeg har så valgt at jeg ikke mere vil sove der, så vi kommer fra formiddagen og kører hjem om aftenen. Hvilket så har resulteret i at både min eks og hans mor nu vil søge samvær fastlagt af statsforvaltningen

Min datter reagerer nu på alt det, der er sket. Så børnehaven oplever at hun trækker sig ind i sig selv, og hun har mange psykosomatiske(staves?) smerter.

Min søn er startet op på en ungekonsulent, så han forhåbentligt kan få hjælp til at komme af med den vrede, der er i ham nu.

Jeg har fået tilkendt revalidering, og kan nu i ro tage min uddannelse. Det er bare fantastisk dejligt. Jeg oplever desværre at jeg har nogle dage, hvor jeg psykisk og fysisk lukker mig inde og kommer ikke ud, for synes bare det hele er super anstrengende i hovedet

Nu skal vi så fejre vores første jul uden min far og det synes jeg er super hårdt for tiden.

Men jeg er nået så langt på det forgangne år, og selvfølgelig er der millioner af stunder, hvor det hele er fedt, for jeg er sammen med mine børn

Ønsker jer alle en fantastisk dejlig jul, med masser af glæde og kærlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.