opdaterings debat...
Hvordan har du det?
Kender i ikke alle det, i har egentlig en masse på hjerte, om det er glæde, sorg, latter, tåre eller noget helt syvende.. Men man får ikke lige skrevet om det?
Så tænkte at her er muligheden for lige at opdater lidt 
Jeg selv, tumler lidt frem og tilbage med hvad jeg vil med familie livet og kæresten, men det kommer nok til at tage noget tid og finde ud af hvilke ben jeg skal stå på..
Jeg glæder mig hvert år til jul, men hvert år rammer jeg os muren, hvor jeg savner min mor så forfærdeligt. Hun døde, da jeg blot var 13 år. Men i år er noget gået op for mig. Jeg kan i år sige med sikkerhed at hun ville være møg stolt over mig, og de ting jeg har udlevet, og at jeg står ved de ting jeg gør og siger. Og ikke mindst, at jeg modbeviste at jeg ikke ville fortsætte mit liv, som mine forældre levede deres.
Jeg ved jeg har givet min søn et trygt og godt hjem, og kan i dag med opløftede pande, sige "Så kan i se fjolser, jeg lod ikke druk gå i arv"
Ellers ja så har jeg det faktisk rigtig godt. Glæder mig til fredag hvor jeg endelig kan holde fri 
Har lige fået en lille hun killing som jeg endnu mangler at finde navn til. Gode bud modtages geres 
Også en bøn fra en butiks ansat.. Smil dog for pokker når du er ude og købe julegaver, det er ikke vores skyld at du er sent ude, og skal nå en masse 
http://miniministeren.blogspot.com/
Anmeld