Jul, måske jeg er sær..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Anonym trådstarter

Hej piger

jeg må bare ud med mine frustrationer nu!

Jeg går måske for meget op i det, men juleaften betyder det alt for mig at holde den med min søn, hvor jeg pakker gaverne op med ham og hvor jeg hygger med ham hele dagen. Det er vel nok fordi det er hans første jul, og jeg bare er så glad for ham. Men vi skal holde det hos mine svigerforældre, som er meget glade for at løfte rundt på ham og have ham hele tiden. Min dreng er 6 måneder, og jeg bliver bare så rasende inden i, og jeg er sådan en person, der ikke kan få mig til at sige min mening, så bare lader som ingen ting. Jeg synes det er unormalt at de kan være så betaget af ham og det gør mig rasende - de kan da bare selv vælge at få mere end et barn (min kæreste.) Ja jeg ved godt den sidste del er for meget, men det er nu engang sådan jeg føler!

Tak for jeg måtte sige det til nogle hehe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

paprika

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg går måske for meget op i det, men juleaften betyder det alt for mig at holde den med min søn, hvor jeg pakker gaverne op med ham og hvor jeg hygger med ham hele dagen. Det er vel nok fordi det er hans første jul, og jeg bare er så glad for ham. Men vi skal holde det hos mine svigerforældre, som er meget glade for at løfte rundt på ham og have ham hele tiden. Min dreng er 6 måneder, og jeg bliver bare så rasende inden i, og jeg er sådan en person, der ikke kan få mig til at sige min mening, så bare lader som ingen ting. Jeg synes det er unormalt at de kan være så betaget af ham og det gør mig rasende - de kan da bare selv vælge at få mere end et barn (min kæreste.) Ja jeg ved godt den sidste del er for meget, men det er nu engang sådan jeg føler!

Årh pus 

Jeg forstår dig virkelig godt.

Jeg synes, selvom du har svært ved at sige din mening, at du ikke bryder dig om at de tager ham hele tiden, og at du gerne vil hygge med ham, da det er hans første jul.

Krammer herfra 

Anmeld

20. december 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

JEg har kortvarigt haft den fornemmelse i maven..

Men fik gjort hurtig op med mig selv, at jeg er helt sikker på at bedsteforældre har en anden slags kærlighed som ingen andre kan give et barnebarn

Og er helt sikker på det er i den bedste mening

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

paprika skriver:

Årh pus 

Jeg forstår dig virkelig godt.

Jeg synes, selvom du har svært ved at sige din mening, at du ikke bryder dig om at de tager ham hele tiden, og at du gerne vil hygge med ham, da det er hans første jul.

Krammer herfra 

Ej tak søde, have forventet at folk ville skrive jeg var for meget hehe. Dejligt når man får sådan en besked. Er spændt på om de kan tænke sig til at jeg ønsker at hygge med ham den dag..

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

numsefisk skriver:

JEg har kortvarigt haft den fornemmelse i maven..

Men fik gjort hurtig op med mig selv, at jeg er helt sikker på at bedsteforældre har en anden slags kærlighed som ingen andre kan give et barnebarn

Og er helt sikker på det er i den bedste mening

Det er en god ting du har sagt til dig selv! Har det ikke med mine forældre, men de er heller ikke for meget. Mine forældre viser mig resekt mht mit barn, og giver udryg for det er min, hvis du forstår. Håber jeg ender med at tænke som dig

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej piger

Der er jo bare nogen som ikke kan få flere børn, vel..så...
Som fx min mor.
Hun har gået igennem utallige graviditeter, den sidste da jeg var 14 år og hun var 7 mdr henne og mistede min "lillesøster" som bare ikke blev til noget.
Og jeg kunne også have været i den situation slet ikke at have fået nogen eller måske kun en.
Jeg holdt op med at tælle ved nr 17 der ikke blev, og der har været utallige siden. Men jeg blev ved og har fået 3 børn...heldige mig.
Så for det første..har du nogen sinde spurgt din svigermor hvorfor de kun har fået et barn?
Og for det andet, du skal da prise dig  lykkelig for at du har et par svigerforældre, der er lykkelige for deres barnebarn.
Ikke bare ude i verden, men også herinde er der kvinder der ville prise sig lykkelige, hvis de blot kunne få en lille gnist af kærlighed til deres børn fra bedsteforældrene.
Nyd det dog søde ven...sæt pris på det. og så del dog glæden med dem.
Vel er du mor, ja men du er også sigerdatter og du vil selv en dag forhåbentligt blive bedstemor. Så vil du vide hvor vidunderligt det er, og den glæde det er, at kunne få lov til at dele og nyde dit barnebarn.
Juleaften, skal jeg undvære mine 2 børnebørn fordi de skal over til deres far og jeg vil savne dem hvert sekund...hvordan tror du det føles???
Heldigvis er der en lille ny på vej, men det er jo ikke det samme lige nu og her.
Så vær glad for dine svigerforældre, og und dem dog lidt af glæden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Anonym skriver:

Det er en god ting du har sagt til dig selv! Har det ikke med mine forældre, men de er heller ikke for meget. Mine forældre viser mig resekt mht mit barn, og giver udryg for det er min, hvis du forstår. Håber jeg ender med at tænke som dig

Kan godt forstå dig, for var nu heller ikke så meget med min egen familie.

Men prøv at vend den, hvor mange bøvler ikke med deres svigerforældre.. Du har det så bare stik modsat.

Men sig til dem at du vil nyde lige at kunne sidde en halv time med dit eget barn juleaften, da det jo er den første jul.. Og senere siger du bare, ej ved i hvad, jeg kunne skisme godt bruge en halv time mere med ham.. Og med et glimt i øjet, sige til dem, at de jo nok selv kan huske hvo vigtig den første jul hva

Det kan du da ikke træde nogle over tærene med

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Der er jo bare nogen som ikke kan få flere børn, vel..så...
Som fx min mor.
Hun har gået igennem utallige graviditeter, den sidste da jeg var 14 år og hun var 7 mdr henne og mistede min "lillesøster" som bare ikke blev til noget.
Og jeg kunne også have været i den situation slet ikke at have fået nogen eller måske kun en.
Jeg holdt op med at tælle ved nr 17 der ikke blev, og der har været utallige siden. Men jeg blev ved og har fået 3 børn...heldige mig.
Så for det første..har du nogen sinde spurgt din svigermor hvorfor de kun har fået et barn?
Og for det andet, du skal da prise dig  lykkelig for at du har et par svigerforældre, der er lykkelige for deres barnebarn.
Ikke bare ude i verden, men også herinde er der kvinder der ville prise sig lykkelige, hvis de blot kunne få en lille gnist af kærlighed til deres børn fra bedsteforældrene.
Nyd det dog søde ven...sæt pris på det. og så del dog glæden med dem.
Vel er du mor, ja men du er også sigerdatter og du vil selv en dag forhåbentligt blive bedstemor. Så vil du vide hvor vidunderligt det er, og den glæde det er, at kunne få lov til at dele og nyde dit barnebarn.
Juleaften, skal jeg undvære mine 2 børnebørn fordi de skal over til deres far og jeg vil savne dem hvert sekund...hvordan tror du det føles???
Heldigvis er der en lille ny på vej, men det er jo ikke det samme lige nu og her.
Så vær glad for dine svigerforældre, og und dem dog lidt af glæden.

Kærligst
Sussie

De gad ikke at have flere børn, det har hun fortalt. Det var for hårdt synes hun. Jeg er glad for de elsker mit barn, men jeg synes også det kan være for meget, når det er mit barn og jeg gerne selv vil opleve nogle vigtige ting med ham. Det er min holdning og jeg gad godt jeg havde det anderledes for det er kun mig selv det går ud over. Jeg forstår bare ikke hvorfor man så ikke virker glad for ens egne børn. Min mand burde da betyde mere for dem, end vores søn. Jeg ved at min søn altid vil være den vigtigste i mit liv!

Anmeld

20. december 2010

Mi

Hvor er dit barn heldigt  Hvilken glæde det er at have bedsteforældre som elsker en SÅ højt. Min mor siger at det er endnu bedre at blive bedstemor som det er at blive mor, og vores oldemor siger at det er det bedste af det hele når der kommer et oldebarn. Alt for mange børn har ikke mulighed for at tilbringe meget tid sammen med deres bedsteforældre, og kan ikke få et nært og fortroligt forhold til dem. Det lyder som om dit barn har en chance for det. Du skal også nok få lov at have ham hos dig og eller må du jo sige til dem, at nu stjæler du ham lige lidt.

Marianne

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

MarianneSonne skriver:

Hvor er dit barn heldigt  Hvilken glæde det er at have bedsteforældre som elsker en SÅ højt. Min mor siger at det er endnu bedre at blive bedstemor som det er at blive mor, og vores oldemor siger at det er det bedste af det hele når der kommer et oldebarn. Alt for mange børn har ikke mulighed for at tilbringe meget tid sammen med deres bedsteforældre, og kan ikke få et nært og fortroligt forhold til dem. Det lyder som om dit barn har en chance for det. Du skal også nok få lov at have ham hos dig og eller må du jo sige til dem, at nu stjæler du ham lige lidt.

Marianne

Rigtig god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.