Nogen der kender HTC Smart ell Wildfire?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Kloster

Hej.

Jeg har nu (uden at vide det) ødelagt 2 Sony Ericsson mobiler på 3 måneder  

Jeg har nu overvejet en touch mobil. Jeg kan vild godt lide alt det tøselir, der er i Sony's mobiler, men de sidste 3 mobiler har bare ikke holdt de 6 måneder, jeg binder for dem.... Så nu vil jeg prøve noget andet.

Har så overvejet en HTC. Er de nemme at bruge? og Kan de holde til at bruge en del dagligt??

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Trine89

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har nu (uden at vide det) ødelagt 2 Sony Ericsson mobiler på 3 måneder  

Jeg har nu overvejet en touch mobil. Jeg kan vild godt lide alt det tøselir, der er i Sony's mobiler, men de sidste 3 mobiler har bare ikke holdt de 6 måneder, jeg binder for dem.... Så nu vil jeg prøve noget andet.

Har så overvejet en HTC. Er de nemme at bruge? og Kan de holde til at bruge en del dagligt??

VH Kloster

Jeg ville vælge noget andet en HTC. 

Jeg er hvertfald ikke fan af dem.. jeg havde den der HTC smart.. og den er så lidt smart som noget det kan være.. 

og min kæretse har også haft et par af de der HTC'er og han er heller ikke fan af dem.. 

Jeg ville anbfalde dig en sony erikson x10, x10mini eller x8.. 

Anmeld

20. december 2010

Zafir

Jeg ville helt klart vælge wildfire'n... Det er jo ikke så meget htc man vælger, men ANDROID, som er styresystemet - ligesom det erogås er det i x8 og x10/mini/pro.

Men wildfiren er fed, fordi det er en ANDROID telefon med en ordenlig størrelse skærm, der er til at komme til for penge
Jeg vil rigtig gerne  have sådan en...

Anmeld

20. december 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg har HTC Tattoo og min far har Wildfiren (TÆNK at min far har en bedre mobil end jeg!!!). Og wildfiren er en rigtig god mobil, med rigtig mange funktioner - og den er sådan rimelig til at betale.

Jeg elsker HTC og vil til hver en tid vælge HTC fremfor hvilken som helst anden smartphone - OGSÅ iphone. Især pga. styresystemet.

Der er kommet en ny "udgave" af wildfiren, der hedder Gratia - hvis du vil have det nyeste. Det er den, jeg regner med at købe næste gang, selvom jeg også er faldet lidt for HTC desire HD - som desværre bare er meget stor, og jeg synes det er lidt et minus, at ens mobil nærmest kræver en taske for sig selv

HTC smart har mig bekendt ikke wi-fi (eller?), og det er for mig et must i en smartphone.

Anmeld

20. december 2010

Frøken J.

Trine89 skriver:

Jeg ville vælge noget andet en HTC. 

Jeg er hvertfald ikke fan af dem.. jeg havde den der HTC smart.. og den er så lidt smart som noget det kan være.. 

og min kæretse har også haft et par af de der HTC'er og han er heller ikke fan af dem.. 

Jeg ville anbfalde dig en sony erikson x10, x10mini eller x8.. 

Ej men smart-udgaven er jo også bare en discount touch jeg har den, og den kan jo lige så meget som en almindelig telefon, den har bare touch skærm. Så hvis du bare vil have touch er den fin nok, men den er lidt langsom.

HTC desire er derimod FANTASTISK! Min kæreste har den, og jeg har brugt den meget, og skal snart have den selv. Den er hurtig, den er fed, den kan en masse, og ja. Det er bare den lækreste telefon jeg har set

Anmeld

20. december 2010

Jyden

Jeg har en HTC smart og det tog altså noget tid for mig at vænne mig til den fra Sony Ericson.

Er ikke sikker på, at jeg ville vælge HTC igen, har den faktisk kun fordi min mand købte den og han kunne da slet ikke finde ud af den, så vi byttede.

Anmeld

20. december 2010

Trine89

Secrets skriver:

Ej men smart-udgaven er jo også bare en discount touch jeg har den, og den kan jo lige så meget som en almindelig telefon, den har bare touch skærm. Så hvis du bare vil have touch er den fin nok, men den er lidt langsom.

HTC desire er derimod FANTASTISK! Min kæreste har den, og jeg har brugt den meget, og skal snart have den selv. Den er hurtig, den er fed, den kan en masse, og ja. Det er bare den lækreste telefon jeg har set

Jah vi kan da hurtig blive enige om at smart'en er en discount udgave.

Jeg syntes ikke den er pengene værd.. 

Anmeld

20. december 2010

Frøken J.

Trine89 skriver:

Jah vi kan da hurtig blive enige om at smart'en er en discount udgave.

Jeg syntes ikke den er pengene værd.. 

Heller ikke mig. Den er langsom og har mange fejl. Skodtelefon.

Anmeld

20. december 2010

*Toffee*

Efter den sidste mobil tråd der var, endte jeg faktisk med at købe en HTC Wildfire og jeg kan kun sige... I LOVE IT!!!!! Jeg har været rigtig glad for Sony Ericsson, men ville gerne have en touchtelefon. Læste så en masse anmeldelser, hvor det blev beskrevet at Wildfiren er rigtig god til "nybegynderen".. Den kan som udgangspunkt det de større modeller også kan, kraften er bare ikke lige så stærk og skærmkvaliteten skulle heller ikke være lige så god som på de dyre modeller. MEN som de skriver og som jeg selv har erfaret, så er det ikke noget man lægger mærke til medmindre man har en af de andre liggende lige ved siden af.

Så jeg kan klart anbefale den, den er slet ikke ringe på nogle måder. Derudover er det så fedt med de widgets og apps der kan hentes ned til den. Ja som du måske kan fornemme er jeg meget tilfreds og måske a little in looooove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.