Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det forkert af mig at ligge Elias ud i barnevognen i sin voksi pose og sove her hvor det er så koldt udenfor?? Altså ikke her om aftenen men om formiddagen og eftermiddagen..
Han er 8 uger og han sover rigtig godt i barnevognen bedre end hvis han sover i sin vugge. Men ved ikke om det er sundt til sådan en lille størrelse at sove ude når det er såååå koldt.. Ingen af mine andre børn har rigtig ville sove i barnevogn om vinteren.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvis der ikke er under 10 minus grader og han er pakket godt ind burde der ikke være noget i vejen for det(;
Hvis bare han har tøj på så han kan holde varmen, så ville jeg ingen problemer have med det... Min søn har også altid sovet bedst ude og i sær i frost vejr.
Min søn er også 8 uger, og sover ude.. Han er pakket i voksiposen og er altid dejlig varm når han kommer ind igen.. Han sover ude med mindre det er -10 grader..
så længe han er dejlig varm alle steder på kroppen, evt står under tag lign kan jeg ikke se det skader.
Nu er min datter jo større, men hun sover ude altid....men under halvtag i læ for vind og vejr, så det gør en lille forskel jo.
Ja jeg mente nok der var et eller andet med de grader om det var godt.. Men så gør jeg da ikke noget forkert ved at han sover ude og får noget frisk luft...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128