Vinterjakke til Gravide - hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

ulleby

Mette:)) skriver:

Øv, de havde kun vinterjakker tilbage i str. M - det var ellers lige sådan en jeg var ude efter!

Nej hvor træls - måske de rligge en forhanlde i nærheden af dig der havde den i butikken? De har dem i butikkerne i aalborg

Er også super glad for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

LR85

Hey.

Jeg var gravid sidste vinter og synes bestemt ikke de havde en god jakke i de her gravidbutikker, så jeg gik i Veromoda og Vila og fandt en A-formet jakke til normal pris.

SÅ prøv nogen almindelige butikker, de A-formede jakker er jo stadig et hit, så det ka du nok sagtens finde.

Anmeld

23. februar 2011

Lullaby*

Hej Mette

Ved godt det efterhånden er en gammel debat, men du har jo lidt tid igen, så jeg tænkte det stadig var værd at svare

Jeg forstår udemærket dit problem, og ved hvilken labyrent det kan være at finde butikker der sælger tøj til den gravide mave.

Jeg købte både min efterårs/vinterjakke og det meste af mit ventetøj faktisk i en butik som hedder BJØRN og ligger i City2. De har en afdeling med ventetøj inde i butikken bl.a. Mamalicious, og det er altså noget andet når man kan få lov at prøve tøjet på og de har rigtig mange fine ting. Har ikke selv haft den bedste oplevelse af ventetøj købt på nettet pga. pasformen, så jeg kan klart anbefale BJØRN

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.