Den første ventetid overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Mirakel baby

Jeg har en dejlig datter som snart bliver 3 år, som desværre er født med en meget alvorlig arvelig sygdom. Fik at vide da hun var 4 mdr. at hun havde den, så vi har vidst at de næste børn vi skulle have skulle tjekkes via moderkagebiopsi, det skulle så fjernes hvis det næste barn også har den sygdom.

Det skal lige siges at det slet ikke er godt at man har flere børn med denne sygdom da de vil smitte hinanden og det er = antibiotika eller i værste fald indlæggelser og der er måske så mulighed for at de ikke bliver så gamle.

Var til moderkageprøven den 7. december, av av det var meget ubehageligt og var ved at besvime flere gange efter da mig og nåle slet ikke kan sammen.

Fik at vide at hvis der var noget galt så ville de ringe til mig. Det gjorde de så i fredags var lige ved at tude da jeg hørte hvem det var. Men hun sagde med det samme at barnet ikke havde sygdommen, men var rask bærer som mig og min mand også er, så derfor ingen fare.

Puha det var bare for vildt, og vi skal have en lille dreng. Det er ved at gå op for mig at jeg er gravid, ville ikke tænke så meget på det før. Og er 14 uger henne, så jeg kan ikke skjule det mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

HDA2311

Hvor er det dejligt at høre - det må have været en hård vente tid.

Rigtig god jul og held og lykke med resten af graviditeten

Anmeld

20. december 2010

komodo

puha, det var godt at han er rask, så skal du bare nyde graviditeten

Anmeld

20. december 2010

Mette 28

Hvor skønt et svar at få, stort tillykke med den lille dreng.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.