Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu nærmer juleaften sig med hastige skridt og jeg har lige siddet og kigget billeder fra hele december hvor der rigtig har været tid til at hygge ! Vi har fået bagt en masse og lavet konfekt og hvert år holder vi en julefrokost med et hold gode venner og deres datter hvor det er ungerne der selv laver mad helt fra bunden. De ska selv bage brød, være med på torvet efter fisk, stege frikadeller og ikke mindst selv lave medister ! Specielt det at lave medister er det helt store tilløbsstykke hvert år! Det er simpelthen så hyglig en dag og ungerne elsker at få lov at være værter og selv være i køkkenet (selvfølgelig med hjælp )!
Her er lige lidt blandede billeder fra december
Rigtig god jul til jer alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor ser det bare hyggeligt ud!! Jeg bliver helt lækkersulten nu
WOW der bliver godt nok julehygget!
Ihhh hvor ser det bare mega dejligt og hyggeligt ud.
Elsker bare at gøre den slags med Idun og glæææææder mig til Frigg også kan være med!!
det er da lige totalt jule hygge ej hvor har i bagt og lavet mange fine ting.... og ja send lige en smagsprøve igennem skærmen det er jo det rene nam nam
hold da op det ser hygge ud, der gad jeg godt lige have været.
Ihhh hvor ser det bare mega dejligt og hyggeligt ud. Elsker bare at gøre den slags med Idun og glæææææder mig til Frigg også kan være med!!
Det er også bare så hygligt og ungerne æææælsker det ! Det gik meget bedre i år hvor Frida er blevet 3...i år forstod hun ideen i det hele så der var tid til at hygge med det
propogberta skriver: Det er også bare så hygligt og ungerne æææælsker det ! Det gik meget bedre i år hvor Frida er blevet 3...i år forstod hun ideen i det hele så der var tid til at hygge med det hele
Det er også bare så hygligt og ungerne æææælsker det ! Det gik meget bedre i år hvor Frida er blevet 3...i år forstod hun ideen i det hele så der var tid til at hygge med det hele
Skøøøønt!!!!
HopinWishin skriver: Hvor ser det bare hyggeligt ud!! Jeg bliver helt lækkersulten nu
Tak ! Det er det gode ved december...der må man godt spise lidt ekstra guf
Laulund87 skriver: WOW der bliver godt nok julehygget!
Jeps og vi nyder det alle 5
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128