Virkelighedens verden bøger - STK 40 kr * Som nye *

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. april 2011

bullerbassen

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Hasselnødden

Følgende er solgt

Forbyttet

Jeg dræbte mit barn

Han dræbte mit barn

Martina

Kan man dø , når man er ung

Imod alle odds

Mishandlet

Farvel jessica

Engang var jeg prinsesse

Kidnappet

Jagten på djævlen

"Prisen for et barn" omhandler specifikt?  OG "Forbudt kærlighed?" OG OG OG "Befri mit barn"?

Anmeld

9. april 2011

bullerbassen

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

"Prisen for et barn" omhandler specifikt?  OG "Forbudt kærlighed?" OG OG OG "Befri mit barn"?

Prisen for et barn : Et rystende dokument om børneprostitution i Bangkok. Bogen er et skræmmende dokument om en industri, der systematisk udnytter og misbruger børn, og Marie-France Bottes enkle budskab lyder : Vi må se at gøre en ende på det her.Fordi det er uudholdeligt, og fordi vi kan gøre noget

Forbudt kærlighed : Handler om en und kvinde som kommer til Irland og bor hos biskoppen efter sin skilsmisse i USA. De indleder et stormende elskovforhold, som resultere i graviditet. Biskoppen vil have barnet skal bortadopteres. Men Annie rejser hjem til USA og får sin søn. Efter 18 år beslutter hun sandheden skal frem.

Befri mit barn kan jeg ikke lige finde - min´mor har lånt nogle stykker ved ikke om den kunne være der i blandt

Anmeld

10. april 2011

bullerbassen

RESERVERET:

Hun valgte døden

Sammen for evigt

Æblekinder

Anmeld

10. april 2011

Hasselnødden

bullerbassen skriver:

Prisen for et barn : Et rystende dokument om børneprostitution i Bangkok. Bogen er et skræmmende dokument om en industri, der systematisk udnytter og misbruger børn, og Marie-France Bottes enkle budskab lyder : Vi må se at gøre en ende på det her.Fordi det er uudholdeligt, og fordi vi kan gøre noget

Forbudt kærlighed : Handler om en und kvinde som kommer til Irland og bor hos biskoppen efter sin skilsmisse i USA. De indleder et stormende elskovforhold, som resultere i graviditet. Biskoppen vil have barnet skal bortadopteres. Men Annie rejser hjem til USA og får sin søn. Efter 18 år beslutter hun sandheden skal frem.

Befri mit barn kan jeg ikke lige finde - min´mor har lånt nogle stykker ved ikke om den kunne være der i blandt

Jeg vil meget gerne købe "Prisen for et barn" ! Pris?

Anmeld

10. april 2011

Anneiris

Hvor meget skal du have for ''Sibel'' & ''Tåre i mørket''??

- Jeg har læst lidt af ''Tåre i mørket'', men glemte den engang i lufthavnen hehe..

Anmeld

10. april 2011

bullerbassen

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Jeg vil meget gerne købe "Prisen for et barn" ! Pris?

Hej vil kan sige 70 inkl porto - sender du en PB med din adresse så sender jeg konto nummer retur

Anmeld

10. april 2011

bullerbassen

Anneiris skriver:

Hvor meget skal du have for ''Sibel'' & ''Tåre i mørket''??

- Jeg har læst lidt af ''Tåre i mørket'', men glemte den engang i lufthavnen hehe..

Ej hvor trælst  du kan få de 2 for 115 inkl porto

hvis det er ok - kan du sende en PB med dine oplysninger

Anmeld

10. april 2011

Anneiris

bullerbassen skriver:

Ej hvor trælst  du kan få de 2 for 115 inkl porto

hvis det er ok - kan du sende en PB med dine oplysninger

Hehe, du skriver tidligere 3 for 115?

Anmeld

10. april 2011

bullerbassen

Anneiris skriver:

Hehe, du skriver tidligere 3 for 115?

ja det er rigtig du må gerne få 3 bøger for 115 ( porto kommer ved siden af )

De 115 for dine er med porto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.