Græder over ingenting :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Maja_4000

Heej alle sammen - og glædelig jul ! 

Jeg er jo lige blevet mor til en skøn og (indtil nu) nem datter 
Men jeg kan bare tude konstant og over ingenting Er det "bare" mine hormoner som stadig kører rundt i kroppen ? (fik ks i onsdags) .. Sygeplejersken sagde at vi skulle være meget opmærksomme på hinanden .. Om vi virkede kede af det og sådan .. Og det synes jeg jo at jeg gør .. :s

Nogle gode råd ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Laulund87

Aller først, stort tillykke!

Ja det er nok "bare" hormoner Er du også trist eller?

Anmeld

20. december 2010

Maja_4000

Aller først, stort tillykke!

Ja det er nok "bare" hormoner Er du også trist eller?

Tak !

Føler mig "bare" ked af det .. Og jeg ved virkelig ikke hvorfor ;o Synes bare jeg burde være lykkelig og ikke sidde og tude 

Anmeld

20. december 2010

Laulund87

Maja_4000 skriver:

Tak !

Føler mig "bare" ked af det .. Og jeg ved virkelig ikke hvorfor ;o Synes bare jeg burde være lykkelig og ikke sidde og tude 

Hmm hvis det bliver værre eller det fortsætter, synes jeg du skal snakke med lægen. Men de første døgn/den første uge er meget underlig netop pga alle de hormoner

Anmeld

20. december 2010

Lolli

Tillykke med din nye titel som mor.  Tror også det "bare" er hormoner. Kan huske min veninde som kom til at tude, da hun skulle aflevere nogle lagner til sin mor. Hihi... Man har følelserne uden på tøjet når man sådan lige har født.

Anmeld

20. december 2010

Zafir

Hehe  Velkommen til store tude dag

Og TILLYKKE!!!!!!!!!

Anmeld

20. december 2010

Laulund87

Lolli skriver:

Tillykke med din nye titel som mor.  Tror også det "bare" er hormoner. Kan huske min veninde som kom til at tude, da hun skulle aflevere nogle lagner til sin mor. Hihi... Man har følelserne uden på tøjet når man sådan lige har født.

Hehe jeg tudede fordi jeg ikke kunne finde mine strømper

Anmeld

20. december 2010

Frk. Himmelblå

Halløj igen!

Hvornår løb mælken til?

Mange JM'er og SP'er glemmer desværre lige at oplyse, at de fleste kvinder oplever hormon-tude-helvede i fbm. at mælken løber helt til.

Jeg kender flere, som har siddet og følt sig helt ved siden af, fordi de ikke var klar over den konsekvens...

Ellers vil jeg sige, at det er helt normalt bare sådan generelt at være meget oppe på de følelsesmæssige dupper, når man lige er blevet mor. Det varer ved et godt stykke tid endnu. Og du bliver aldrig helt så hårdhudet, som du var før din lille Caroline kom til verden .

Anmeld

20. december 2010

Lolli

Laulund87 skriver:

Hehe jeg tudede fordi jeg ikke kunne finde mine strømper

Hæhæ. Ja det er meget sjovt at se tilbage på nu. Men dælme ikke skægt de uger man går rundt og har det sådan.

Anmeld

20. december 2010

Laulund87

Lolli skriver:

Hæhæ. Ja det er meget sjovt at se tilbage på nu. Men dælme ikke skægt de uger man går rundt og har det sådan.

Nej man forstod bare ikke hvad der skete..Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.