Ikke længere jomfru

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

merichs

Tak skal I ha'

Hehe kan nok ikke lyve mig fra at jeg arbejder for DSB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Mette 28

Rigtig fin kage du har fået lavet, og super sej Harry, spørg nok dumt men er virkelig ikke gode venner med noget der har med madlavning og bagning at gøre, men hvad er mmf??

Anmeld

20. december 2010

merichs

Mette 27 skriver:

Rigtig fin kage du har fået lavet, og super sej Harry, spørg nok dumt men er virkelig ikke gode venner med noget der har med madlavning og bagning at gøre, men hvad er mmf??

det er en forkortelse af Marsmellowfondant (staves?), altså skumfiduser som er smeltet og blandet med flormelis

Anmeld

20. december 2010

paprika

merichs skriver:

Så fik jeg taget min mmf mødom. Skulle til julehygge på min arbejdsplads og tænkte at jeg lige kunne bruge kollegaerne som "forsøgskaniner" 

Vh Marlene (som synes det er svært at lave mmfkager )

Den er da fin

Anmeld

20. december 2010

vingummibamse

det er en forkortelse af Marsmellowfondant (staves?), altså skumfiduser som er smeltet og blandet med flormelis

jeg har arbejdet med det 2 gange og har haddet det begge gange... så nu snyder jeg og køber det færdig lavet i den dansende kop i esbjerg.... (og til den pris hun sælger det til kan det ikke betale sig at lave det selv)

og ja glemte da helt kommentaren jeg enlig ville skrive.... hold da op hvor er den godt lavet....

Anmeld

20. december 2010

merichs

vingummibamse skriver:

jeg har arbejdet med det 2 gange og har haddet det begge gange... så nu snyder jeg og køber det færdig lavet i den dansende kop i esbjerg.... (og til den pris hun sælger det til kan det ikke betale sig at lave det selv)

og ja glemte da helt kommentaren jeg enlig ville skrive.... hold da op hvor er den godt lavet....

Den dansende kop, er det den der ligger ude i centeret?

Anmeld

20. december 2010

vingummibamse

merichs skriver:

Den dansende kop, er det den der ligger ude i centeret?

nej ligger inde i jyllandsgade... over for intersport næsten ved siden at neye...

Anmeld

20. december 2010

merichs

vingummibamse skriver:

nej ligger inde i jyllandsgade... over for intersport næsten ved siden at neye...

Okay tak, kunne være man lige skulle prøve at kigge derind en dag

Anmeld

20. december 2010

Hasselnødden

SeptemberBaby skriver:

Super flot!

(Men er jeg den eneste, der får fallos-associationer af DSB's logo? - Ikke bare her på kagen, men generelt, hehe)

Nej, tænkte netop det samme. Er der mon underskud på dén konto?

Anmeld

21. december 2010

Dot D

Hvor er den flot, super Harry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.