Jeg er træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Eliza/lykke

Hvorfor er hun så pirrelig og irretabel hele tiden! Måske er det mig, som overreagerer - men hun har lige haft en periode hvor hun var SÅ glad og nem - og BANG, så vender skuden.

Lige så nemt som man kan gøre hende glad, ligeså nemt kan hun blive sur igen.

Jeg er så træt. Jeg skal på arbejde, og hun har kun været hjemme siden kl. 16.30 og jeg er allerede helt smaddert - dels pga. arbejdet men også pga hendes humør.

Nu har vi juleferie fra fredag og frem til nytår............... Gud må vide at jeg trænger til ferie, men det er IKKE ferie, hvis det skal være sådan her i alle hendes vågne timer.

Hun er ikke syg og alt er som det skal være - det kan være en tand i overmunden.

Jeg havde lige brug for at komme ud med det. ps hun er 7 mrd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

SussieThyssen

Eliza/lykke skriver:

Hvorfor er hun så pirrelig og irretabel hele tiden! Måske er det mig, som overreagerer - men hun har lige haft en periode hvor hun var SÅ glad og nem - og BANG, så vender skuden.

Lige så nemt som man kan gøre hende glad, ligeså nemt kan hun blive sur igen.

Jeg er så træt. Jeg skal på arbejde, og hun har kun været hjemme siden kl. 16.30 og jeg er allerede helt smaddert - dels pga. arbejdet men også pga hendes humør.

Nu har vi juleferie fra fredag og frem til nytår............... Gud må vide at jeg trænger til ferie, men det er IKKE ferie, hvis det skal være sådan her i alle hendes vågne timer.

Hun er ikke syg og alt er som det skal være - det kan være en tand i overmunden.

Jeg havde lige brug for at komme ud med det. ps hun er 7 mrd.

Alderen..det er helt normalt.
I den alder sker der en masse nye ting rent udviklingsmæssigt også mentalt. Det er i den alder de er overpylrede og humørsyge, morsyge og meget mere.
Det går over igen.
Bare fasthold en daglig fast rytme, for du kan alligevel ikke ligge, stå og gå hende tilpas uanset hvad du forsøger.
Og, selvom det lyder hårdt, så må du altså også bare lade hende være sur og tage nogle hyleture.
Så stress ikke over det, du skal nok få din glade trold igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Koen.

fra 6½ mdr til 8 mdr har lærke været på præcis samme måde, vi var oppe med 40-60 minutters mellumrum om natten Så havde vi 6 dage hvor hun var glad og sov igennem om natten og BAM så sover hun igen dårligt og skal være PRÆCIS hvor jeg er, må sågar tage hende med på toilet

Men søde du, der er desværre ikke andet end og holde ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.