Bliver aldrig sømand!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. december 2010

otlitrom

Så så man lige mig se sådan ud i knap to døgn

Vi er sejlet til vores andet hjemland, og når man er gravid, så er det uden dope. Jeg har aldrig været en sø-ulk, så det var med nervøse poter jeg trådte ombord på båden lørdag.

Vi skulle have været afsted kl 15, men grundet uvejr blev den midnat inden vi kom afsted. Og ja, man får ligamentsmerter af at sidde i et bilsæde i 6 timer og vente, med snestormen rasende udenfor  Derfor blev den også omkring kl 12 idag, inden vi var hjemme ved svigers... Stadig med denne mine

Turen gik nogenlunde. Jeg prøvede at drømme mig ombord på en lille træbåd i den indiske ocean, med cocktails og palmer udenfor vinduet, når det rullede så meget, at jeg var på vej ud af køjen, når jeg ikke spændte imod.

Men nu er vi her. I live  Og jeg har JULEFERIE! Love it

Som Trine skrev så sødt på FB. Tænk, at babyen har fløjet rundt derude i 3 år og ledt efter sin mor og far. Nu har den fundet hjem til min mave.. Det må have været en hård tur...

Det bliver den medste jul af alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Vingummien

Ligefør man får det helt skidt af at læse om din tur

Godt i er sikre fremme og i alle nåede hel skindet hjem. Og håber ikke du skræmte familien med dit ansigt

Anmeld

20. december 2010

otlitrom

Tulipan skriver:

Ligefør man får det helt skidt af at læse om din tur

Godt i er sikre fremme og i alle nåede hel skindet hjem. Og håber ikke du skræmte familien med dit ansigt

De har set mig med tømmermænd, og fjæset er stort set det samme  

der går nok lige et par dage, inden jeg føler mig på landjorden igen. Det ruller stadig, når jeg sidder på en stol....

Anmeld

20. december 2010

Vingummien

kitty skriver:

De har set mig med tømmermænd, og fjæset er stort set det samme  

der går nok lige et par dage, inden jeg føler mig på landjorden igen. Det ruller stadig, når jeg sidder på en stol....

Lidt ligesom når man har løbet på et løbebånd og så går ned på jorden bagefter

Anmeld

20. december 2010

mama09

kitty skriver:

Vi er sejlet til vores andet hjemland, og når man er gravid, så er det uden dope. Jeg har aldrig været en sø-ulk, så det var med nervøse poter jeg trådte ombord på båden lørdag.

Vi skulle have været afsted kl 15, men grundet uvejr blev den midnat inden vi kom afsted. Og ja, man får ligamentsmerter af at sidde i et bilsæde i 6 timer og vente, med snestormen rasende udenfor  Derfor blev den også omkring kl 12 idag, inden vi var hjemme ved svigers... Stadig med denne mine

Turen gik nogenlunde. Jeg prøvede at drømme mig ombord på en lille træbåd i den indiske ocean, med cocktails og palmer udenfor vinduet, når det rullede så meget, at jeg var på vej ud af køjen, når jeg ikke spændte imod.

Som Trine skrev så sødt på FB. Tænk, at babyen har fløjet rundt derude i 3 år og ledt efter sin mor og far. Nu har den fundet hjem til min mave.. Det må have været en hård tur...

puha ha da da.....

God juleferie

Anmeld

20. december 2010

Karo

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kattekyllingen fandt den rigtige mave og vokser sig stor og stært

Rigtig god jul til helle famillien kat herfra

Anmeld

20. december 2010

ooo

Kender godt den der følelse af ikke at være søstærk. Jeg var på minicruise med Nillers familie, hvor jeg lå og kaldte på min moar, fordi jeg havde det så dårligt. Nillers morfar var sikker på at der var tømmermænd jeg havde.

Anmeld

20. december 2010

ChatH

kitty skriver:

FNis Godt i nåede frem og du har ferie så du kan få slappet lidt af

Anmeld

20. december 2010

anna-jonas

Ohøj.............land i sigte. Spiltte mine bramsejl, om ikke det er en svanger kattemor, der suser rundt på de flotte øer, ude i atanten.

Godt at i kom sikkert frem.............og nyd din gode lange ferie.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.