Små stik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Missi

Hey alle i dejlige og kloge piger

Har lige et spørgsmål

Jeg er kommet så langt at det nu hedder 34+5, og har den sidste uges tid mærket små jag i min skede en gang i mellem, ikke så tit, men dog hver dag, det føles ubehageligt.

Er det mun min livmorhals der blir korter? eller hva er det?

Mange julehilsner og kam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

SussieThyssen

Missi skriver:

Hey alle i dejlige og kloge piger

Har lige et spørgsmål

Jeg er kommet så langt at det nu hedder 34+5, og har den sidste uges tid mærket små jag i min skede en gang i mellem, ikke så tit, men dog hver dag, det føles ubehageligt.

Er det mun min livmorhals der blir korter? eller hva er det?

Mange julehilsner og kam

Det er højest tænkeligt bebsen der trykker på muskler og nervebaner. Nogle kan ligefrem opleve, at det kan brænde som ild. Andre oplever det som følelsesløshed og lignende.
Det hjælper at skifte stilling, sidde i en anden stol, rejse sig op og gå lidt frem og tilbage eller vrikke med hofterne som en blid samba. Så skifter bebsen tit trykpunkt, og det fortager sig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Missi

SussieThyssen skriver:

Det er højest tænkeligt bebsen der trykker på muskler og nervebaner. Nogle kan ligefrem opleve, at det kan brænde som ild. Andre oplever det som følelsesløshed og lignende.
Det hjælper at skifte stilling, sidde i en anden stol, rejse sig op og gå lidt frem og tilbage eller vrikke med hofterne som en blid samba. Så skifter bebsen tit trykpunkt, og det fortager sig.

Kærligst
Sussie

osse når det bare brænder som du siger et par sekunder ?

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Missi skriver:

osse når det bare brænder som du siger et par sekunder ?

Ja..det er højest tænkeligt en nerve der bliver klemt eller får nedsat ilttilførslen og brokker sig...ville du ikke det??
Prøv at skifte stilling. Det hjalp tit for mig eller også sad jeg og vrikkede lidt frem og tilbage sidelæns, selvom det ser fjollet ud

Anmeld

20. december 2010

Missi

SussieThyssen skriver:

Ja..det er højest tænkeligt en nerve der bliver klemt eller får nedsat ilttilførslen og brokker sig...ville du ikke det??
Prøv at skifte stilling. Det hjalp tit for mig eller også sad jeg og vrikkede lidt frem og tilbage sidelæns, selvom det ser fjollet ud

Tak for svaret må prøve at skifte stilling næste gang

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Missi skriver:

Tak for svaret må prøve at skifte stilling næste gang

Det var så lidt søde ven. 

Anmeld

20. december 2010

Lolli

Uh, det var da lige en tråd der passede på mig også. Uh, det gør nas. Var lige ved at tro, at det var ungen der er ved at kravle ud af sig selv.  Jeg siger også lige tak for tippene.

Anmeld

20. december 2010

Kit

Jeg vil lige tilslutte mig. Er 34+1 og har det på samme måde. Avs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.