LOL hat og briller ved 2. lægebesøg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. december 2010

L-Mortil3

Så fik jeg endelig sparket mig selv til 2. lægebesøg, omend nogle uger forsinket, men LOL hvor det altså bare er hat og briller.

Kommer ind:

Læge: Hvordan går det med bækkenet?

Mig: Dårligt men arbejder få timer hver dag, så der er ikke andet for end at holde ud.

Læge: Nej det er rigtigt-

Læge: BT: 110/70 fint, vægt + 0,5 kg - fornemt, symfysemål 3 fingre over navlen - normalt.

Læge: Så ses vi i uge 32

Mig: Ehm ja det gør vi.

Læge: God jul

Mig: ILM

Aaaahmen hvad skeeeeer der for et tidsspilde, fatter slet ikke man skal tjekkes af lægen i graviditeten Spild af tid og skatteborgeres penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Maja88

kan ikke være mere enig

Anmeld

20. december 2010

Frøken J.

Line&Liam skriver:

Så fik jeg endelig sparket mig selv til 2. lægebesøg, omend nogle uger forsinket, men LOL hvor det altså bare er hat og briller.

Kommer ind:

Mig: Dårligt men arbejder få timer hver dag, så der er ikke andet for end at holde ud.

Læge: BT: 110/70 fint, vægt + 0,5 kg - fornemt, symfysemål 3 fingre over navlen - normalt.

Aaaahmen hvad skeeeeer der for et tidsspilde, fatter slet ikke man skal tjekkes af lægen i graviditeten Spild af tid og skatteborgeres penge

Hehe ja, det lyder som lidt spild. Men bortset fra det er det jo godt at blive checket, hvis det nu viser sig, der er noget galt

Anmeld

20. december 2010

Diana...

Kunne ikke være mere enig. Men godt det så fint ud. 

Anmeld

20. december 2010

mom <3

Line&Liam skriver:

Kommer ind:

Havde det fuldstændigt lige sådan... spild af tid....
Man har brugt mere tid på at "tage fri" og "komme derhen" !!!

Anmeld

20. december 2010

NoName

he he he, som 2. gangs har du måske heller ik rigtig nogen spørgsmål.... da du "kender" de fleste tegn der kommer fra kroppen, måske derfor...

men skønt at alt er fint og i skønneste orden, lillebror råhygger...

NoName

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.