Smerte/av i underlivet - 28+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Anonym trådstarter

Hej alle i kvinder som er gravide/har været eller ved noget om gravide mavser...

Jeg har brug for hjælp/råd....!

Jeg er d.d 28+4... Jeg har de sidste par timer haft en vedvarende smerte i mit underliv, lidt som mens-smerter, men alligevel ikke ?Ikke som veer, bare konstant spænding i underlivet...

Min "lejer" er fuldt aktiv, men hvornår ville i tage kontakt til FG?

Jeg bor 45 min væk fra FG plus jeg skal ha' min datter på 3 med i bilen hvis vi skal forbi FG.....

Håber i kan hjælpe mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Benjamins'mor

Jeg vil umiddelbart bare tro det er plukkeveer.

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej alle i kvinder som er gravide/har været eller ved noget om gravide mavser...

Jeg har brug for hjælp/råd....!

Jeg er d.d 28+4... Jeg har de sidste par timer haft en vedvarende smerte i mit underliv, lidt som mens-smerter, men alligevel ikke ?Ikke som veer, bare konstant spænding i underlivet...

Min "lejer" er fuldt aktiv, men hvornår ville i tage kontakt til FG?

Jeg bor 45 min væk fra FG plus jeg skal ha' min datter på 3 med i bilen hvis vi skal forbi FG.....

Håber i kan hjælpe mig...

Du kan have reddet dig en blærebetændelse, men jeg synes helt sikkert du skal ringe til FG med det samme. Langt eller ej..det er bedre at tage afsted en gang for meget end en gang for lidt.
og kom så lige med en update, så man ikke går og er bekymret for dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Den lykkelige

Plukveer var min første tanke.. er selv 30+0 idag og har det på samme måde..

Anmeld

20. december 2010

L-Mortil3

Sådan umiddelbart vil jeg sige plukveer, prøv at ligge dig i en afslappende stilling på sofaen i 5-10  min og se om det går væk, gør det der, er det højst sandsynlig plukveer ... Knus Line, som lider under dem i disse tider.

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

281210 skriver:

Jeg vil umiddelbart bare tro det er plukkeveer.

Ikke hvis det er konstant...plukveer går og kommer jo, men skal selvfølgelig heller ikke kunne sige om det er det, vi er jo alle sammen forskellige...men det tror jeg nu ikke.

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Ringer til FG så snart min mand kommer hjem, min datter kan ellers ikke lade mig være når jeg snakker i tlf........

Update så snart jeg kan..

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Jamen jeg skal "bare" kontakte min egen læge i morgen, de mente ikke at jeg burde køre i dette vejr, men at det nok bare var plukveer plus at han samtidig bevægede sig gjorde jeg følte det var "en konstant ubehag"

Men tak for jeres ord, var nervøs da jeg aldrig har prøvet plukveer før (Heller ikke med min datter)

Men nu må vi se hvad min egen læge siger

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du kan have reddet dig en blærebetændelse, men jeg synes helt sikkert du skal ringe til FG med det samme. Langt eller ej..det er bedre at tage afsted en gang for meget end en gang for lidt.
og kom så lige med en update, så man ikke går og er bekymret for dig.

Kærligst
Sussie

Så er der (endnu) en update herfra....

Jeg er den heldige ejer af en baby som d.d. er skudt til 14-1500 g og er kun 28+6... Han er rimelig stor, og min JM mener smerten/ubehag er ren og skær pga jeg vokser....... Så blev jeg jo lige lidt flov...

Så alt sammen er pga han bokser rundt, han vil ha' mere plads...

men en pænt stor dreng indtil nu, og en mor som snart kal vænne sig til tanken om et stort barn tlo fødslen...

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Så er der (endnu) en update herfra....

Jeg er den heldige ejer af en baby som d.d. er skudt til 14-1500 g og er kun 28+6... Han er rimelig stor, og min JM mener smerten/ubehag er ren og skær pga jeg vokser....... Så blev jeg jo lige lidt flov...

Så alt sammen er pga han bokser rundt, han vil ha' mere plads...

men en pænt stor dreng indtil nu, og en mor som snart kal vænne sig til tanken om et stort barn tlo fødslen...

det skal du ikke være ked af..det er godt med en stor trold fra starten...så er de med på noderne og parat til at lege.
Og så kan du jo lige klargøre skoletasken til den efterfølgende uge
Held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.