Julehumør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. december 2010

NoName

Ihhhh jeg er simpelthen sådan i julehumør for tiden...

jeg tager mig selv i at gå og nynne julesange konstant og jeg synger alle tænkelige julesange for Caroline og hun elsker det - eller det tror jeg da hun gør hun griner over hele 5 øren, men det kan jo også være fordi det lyder frygteligt, jeg holder på det første....

ihhh hvor jeg glæder mig til på fredag....

Er i også i julehumør piger og drenge????

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Dinna88

Hvor dejligt at du er det!

Jeg er desværre ikke, nej. Jeg har siddet med en skriftlig eksamen siden den 9. så jeg har slet ikke julet. Lige nu glæder jeg mig mere til at passe min niece den 23. end jeg glæder mig til den 24. Så ingen jule trip her  

Anmeld

20. december 2010

NoName

Dinna88 skriver:

Hvor dejligt at du er det!

Jeg er desværre ikke, nej. Jeg har siddet med en skriftlig eksamen siden den 9. så jeg har slet ikke julet. Lige nu glæder jeg mig mere til at passe min niece den 23. end jeg glæder mig til den 24. Så ingen jule trip her  

øøøvvvv, så må jeg sende lidt af mit afsted til dig.... jeg har vist rigelig julehumør til at dele ud af...

Anmeld

20. december 2010

Dinna88

noname skriver:

øøøvvvv, så må jeg sende lidt af mit afsted til dig.... jeg har vist rigelig julehumør til at dele ud af...

Det kunne være meget dejligt! Jeg håber jeg bliver smittet lidt de kommende dage, jeg skal have lavet julenegle i overmorgen i farverne grøn, rød og guld

Anmeld

20. december 2010

NoName

Dinna88 skriver:

Det kunne være meget dejligt! Jeg håber jeg bliver smittet lidt de kommende dage, jeg skal have lavet julenegle i overmorgen i farverne grøn, rød og guld

fantastisk, du må lige lægge et billede ind når du har fået dem lavet, jeg havde snemænd på pegefingrene et år....

guuud hvor jeg svaner mine negle

Anmeld

20. december 2010

Dinna88

noname skriver:

fantastisk, du må lige lægge et billede ind når du har fået dem lavet, jeg havde snemænd på pegefingrene et år....

guuud hvor jeg svaner mine negle

Det skal jeg nok
Ej, snemænd - fedt nok. Jeg har en veninde der sidder og tegner på sine egne negle, hun har altid spændende motiver op dem.

Jamen, så må du da have lavet dem igen? Jeg får dem klippet helt ned til fingeren, så de ikke er hamrende upraktiske. 

Anmeld

20. december 2010

NoName

Dinna88 skriver:

Det skal jeg nok
Ej, snemænd - fedt nok. Jeg har en veninde der sidder og tegner på sine egne negle, hun har altid spændende motiver op dem.

Jamen, så må du da have lavet dem igen? Jeg får dem klippet helt ned til fingeren, så de ikke er hamrende upraktiske. 

også mig, mine var også korte.... meeen i disse tider må der jo spares et sted og det løber jo hurtigt op når man regner på det...

Anmeld

20. december 2010

Dinna88

noname skriver:

også mig, mine var også korte.... meeen i disse tider må der jo spares et sted og det løber jo hurtigt op når man regner på det...

Ja okay. Jeg har ventet lang tid på dem her, jeg er på SU så jeg har ikke så mange penge
Jeg får dem lavet for 230 kr, hvis jeg kan det hver 2. måned så synes jeg, jeg kan overkomme det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.