naboen ryger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. december 2010

vingummibamse

jeg er som sådan ikke en hård anti ryger... og folk må som sådan også gerne ryge i mit hjem så længe de kun gør de i køkkenet...

men ja min nabo har ikke været hjemme i 3 måneder.... nu har hun været hjemme 3  dage og ja min lejlighed stinker af cigeret røg....

det lugtede en smugle inden hun to afsted.... og i de 3 måneder hun har været væk har der intet været over hoved.... og nu ja nu stinker vores lejlighed af cigeret røg...

nå man er ikke ryger er det simpelthen ulækkert....

det jeg enlig vil frem til er om nogen af jer ved om der er noget boligforeningen kan gøre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Topp

Tror desværre ikke der er noget at gøre ved det... De ryger jo i "deres" lejlighed og det må de jo gerne...

Anmeld

20. december 2010

Frøken J.

vingummibamse skriver:

jeg er som sådan ikke en hård anti ryger... og folk må som sådan også gerne ryge i mit hjem så længe de kun gør de i køkkenet...

men ja min nabo har ikke været hjemme i 3 måneder.... nu har hun været hjemme 3  dage og ja min lejlighed stinker af cigeret røg....

det lugtede en smugle inden hun to afsted.... og i de 3 måneder hun har været væk har der intet været over hoved.... og nu ja nu stinker vores lejlighed af cigeret røg...

nå man er ikke ryger er det simpelthen ulækkert....

det jeg enlig vil frem til er om nogen af jer ved om der er noget boligforeningen kan gøre....

Tror ikke der er noget at gøre. Vi har samme problem. Underboens røglugt siver op i vores lejlighed. Det stinker så klamt!

Anmeld

20. december 2010

vingummibamse

ja desværre....

men øv hvor jeg syntes det er træls når det faktisk er hele min lejlighed der lugter fordi hun ryger....

Anmeld

20. december 2010

Lady Marion <3

Puha det ville være min største frygt   Jeg ville kontakte boligselskabet for det er ikke fair der er så utæt at der ligefrem kan lugte inde ved dig .

Anmeld

20. december 2010

vingummibamse

Secrets skriver:

Tror ikke der er noget at gøre. Vi har samme problem. Underboens røglugt siver op i vores lejlighed. Det stinker så klamt!

ja meget....

jeg har lige været nød til at vaske en maskine tøj IGEN fordi det lugtede... på trods af at der altså ikke blir røget her hjemme... andet end når min svigermor er her 1 gang i måneden...

Anmeld

20. december 2010

Benjamins'mor

Jeg tror desværre ikke der er så meget du kan gøre? For så længe det er lovligt at de ryger i deres lejlighed, så kan man jo ikke skælde dem ud for det.

Men self. vil jeg så sige at boligselskabet burde gøre noget ved det hvis det er fordi røgen siver ind til jer. For det er jo heller ikke fair for jer som ikke er rygere, at skal lugte til deres tobaksrøg.

Så hvis jeg var dig, ville jeg klart kontakte boligselskabet og forhøre mig om hvordan og hvorledes.

Anmeld

20. december 2010

vingummibamse

Muffi :o=) skriver:

Puha det ville være min største frygt   Jeg ville kontakte boligselskabet for det er ikke fair der er så utæt at der ligefrem kan lugte inde ved dig .

jeg syntes simpelthen også at det er under alt kritik...

Anmeld

20. december 2010

CA

Har prøvet det samme Boligforeningen løste det ved t rense vores fælles udsugning. Ved ikke om I også her det, men sådan nogle udsugningsdimser der sad i loftet. Det var åbenbart der problemet lå. Prøv at snakke med boligforeningen. Det kan være det også er et problem i andre lejligheder.

Anmeld

20. december 2010

vingummibamse

Carina87 skriver:

Har prøvet det samme Boligforeningen løste det ved t rense vores fælles udsugning. Ved ikke om I også her det, men sådan nogle udsugningsdimser der sad i loftet. Det var åbenbart der problemet lå. Prøv at snakke med boligforeningen. Det kan være det også er et problem i andre lejligheder.

ej føj...

vil jeg da prøve... vi har nemlig også sådan et fællesudugnings noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.