opskrift søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. december 2010

NoName

ved ikke lige om jeg har placeret denne rigtigt.

men jeg søger en opskrift på hj.lavet grød til Caroline på 5 mdr. som kan laves med mme pulver og ikke færdig blandet... synes jeg har set sådan en opskrift et sted, kan bare ikke huske hvor....

håber i kan hjælpe mig.

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

noname skriver:

men jeg søger en opskrift på hj.lavet grød til Caroline på 5 mdr. som kan laves med mme pulver og ikke færdig blandet... synes jeg har set sådan en opskrift et sted, kan bare ikke huske hvor....

håber i kan hjælpe mig.

NoName

Mener du en grød udelukket lavet på MME??

Stine og Lisa.

Anmeld

20. december 2010

NoName

Tilmeldt skriver:

Mener du en grød udelukket lavet på MME??

Stine og Lisa.

nej, grød på enten, majs, hirse eller noget andet, har læst at der skal mme i, men de opskrifter jeg kan finde er det med færdiglavet mme i. Synes bestemt jeg har set et sted at det kan laves med mme pulver.

Anmeld

20. december 2010

Mette.

noname skriver:

håber i kan hjælpe mig.

NoName

Du kan lave af:

90 ML vand kogt sammen med en god tsk. mel (enten hirse, majs eller ris)

Når grøden har kogt 2 min., tager du den af varmen og tilsætter 3 skeer MME pulver, så det i alt bliver 1 dl grød. Du kan putte mere eller mindre mel i, alt efter om du vil have det tykt eller tyndt.

her vil min datter kun have det med en spsk. frugtmos blandet i også, så prøv dig frem. Og forresten, husk en tsk. fedtstof i form af olie eller smør..

Anmeld

20. december 2010

NoName

Mette. skriver:

Du kan lave af:

90 ML vand kogt sammen med en god tsk. mel (enten hirse, majs eller ris)

Når grøden har kogt 2 min., tager du den af varmen og tilsætter 3 skeer MME pulver, så det i alt bliver 1 dl grød. Du kan putte mere eller mindre mel i, alt efter om du vil have det tykt eller tyndt.

her vil min datter kun have det med en spsk. frugtmos blandet i også, så prøv dig frem. Og forresten, husk en tsk. fedtstof i form af olie eller smør..

Super.... mange tak.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.