lige en lille opdate på mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Mamamischa

Jeg har efterhånden ikke været online i LANG tid  

der sket en del siden der, jeg har i et godt stykke tid været kærester med en super dejlig mand (vi offentliggjorde det først i starten af dec) så jeg er bonus mor til to piger på lige knap 2 og 4 år og så har jeg min egen på lige knap 3år derud over prøver manden og jeg at lave en søster eller en bror til ungerne, så der sker en del hos os  

Eneste problem er hans eks kone som er sygelig jaloux, hun finder på nye ting hele tiden, først måtte jeg ikke se ungerne, så måtte de ikke lege med min datter og nu påstår hun at min datter går i hendes den store datters tøj (de har begge en del ens fra h og m) men det jo kun for at brokke sig over noget, hun har fra dag et prøvet at ødelægge vores forhold, men hun gør sgu sig selv til grin .. 

ud over det så har jeg fået en masse hjælp omkring min depression og til at bearbejde min brors død, så på trods af min kærestes eks kones påfund så har vi det godt alle sammen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

paprika

Mamamischa skriver:

der sket en del siden der, jeg har i et godt stykke tid været kærester med en super dejlig mand (vi offentliggjorde det først i starten af dec) så jeg er bonus mor til to piger på lige knap 2 og 4 år og så har jeg min egen på lige knap 3år derud over prøver manden og jeg at lave en søster eller en bror til ungerne, så der sker en del hos os  

Eneste problem er hans eks kone som er sygelig jaloux, hun finder på nye ting hele tiden, først måtte jeg ikke se ungerne, så måtte de ikke lege med min datter og nu påstår hun at min datter går i hendes den store datters tøj (de har begge en del ens fra h og m) men det jo kun for at brokke sig over noget, hun har fra dag et prøvet at ødelægge vores forhold, men hun gør sgu sig selv til grin .. 

ud over det så har jeg fået en masse hjælp omkring min depression og til at bearbejde min brors død, så på trods af min kærestes eks kones påfund så har vi det godt alle sammen  

Ej hvor lyder det da bare dejligt (:

At finde kærligheden gør bare lykke, men når der er børn i foholdet kan det blive besværligt. Jeg er sikker på at det hele nok skal gå, bare hold hovedet højt, og sig til dig selv at hun ikke skal få dig ned på bunden igen 

Lige en knuser herfra 

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Mamamischa skriver:

Hejsa vense.
Dejligt at se dig tilbage.
Og godt at høre at det på trods af x-problemerne alligevel går godt.
Så hermed får du et knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

tinasmor

Lyder dejligt for jer. Tænker at det måske er tidligt at tænke på fælles barn hvis det ikke er så lang tid siden i er begyndt at kæreste. Tænker bare at det kan være svært at få det hele til at gå op med mine, dine og vores børn, så man måske først kunne give det lidt tid og se om det hele fungerede.

Men hvor dejligt for dig at det hele tegner lyst, på trods af exen prøver at komme i vejen.

Anmeld

20. december 2010

Mamamischa

Undskyld det lige blev postede i en forkert kategori gik lidt hurtigt ..

Tak tøser det skønt at det går godt, er for første gang i meget lang tid virkelig lykkelig ...

Håber i alle får en skøn Jul 

Anmeld

20. december 2010

Mamamischa

tinasmor skriver:

Lyder dejligt for jer. Tænker at det måske er tidligt at tænke på fælles barn hvis det ikke er så lang tid siden i er begyndt at kæreste. Tænker bare at det kan være svært at få det hele til at gå op med mine, dine og vores børn, så man måske først kunne give det lidt tid og se om det hele fungerede.

Men hvor dejligt for dig at det hele tegner lyst, på trods af exen prøver at komme i vejen.

vi har skam været sammen et godt stykke tid .. og det går fint med ungerne, de enes helt fint og hans unger er glad for mig og min er glad for ham

Anmeld

20. december 2010

tinasmor

Nå ok, troede først i var blevet kærester for 3 uger siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.