Miia90 skriver:
dejligt for dig. må jeg spøger dig om hva du fejler ?
Mia
Jeg har sclerose og fik et attack i min blære sidst i august måned, og derefter et attack i mine ben 5 uger efter. Det blev så voldsomt at jeg slet ikke kunne tisse i 1 måneds tid. Så er det stille og roligt vendt tilbage igen, og nu ser det ud som at det er blevet normalt igen. Håber aldrig nogensinde jeg kommer ud for sådan noget her igen. Mine ben er også ved at blive normale igen. Har godt nok en fod, som jeg tror aldrig bliver normal igen, men det kan jo løses med en skinne, så vil egentlig ikke genere mig i det daglige.
Men bare den følelse af at ens krop er ved at makke ret, det er en utrolig rar følelse. Jeg gav heller aldrig nogensinde op, og det skal man jo heller ikke.
jeg tror at det med min blære, har været det værste jeg nogensinde har været udsat for. Den der ydmygende følelse, kan man slet ikke forstå, før man selv har prøvet det. Det har været ret så grænseoverskridende....så vil jeg sgi hellere igennem en gynækologisk undersøgelse hehe 

Jeg ville nok have fået en god jul uanset hvad, men at det hele måske er ved at gå fuldstændig i orden igen, gør at jeg nok får en endnu skønnere jul 
God jul 
Anmeld