Skal manden henvises til gynækologen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.338 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Louisiana

Hej piger!

I må lige hjælpe mig! Jeg talte idag med min gynækologs sekretær, da vi skal have svar på hans sædprøve. Hun siger så, at min kæreste skal ringe til sin læge og give ham en henvisning til min gynækolog... Min kæreste ringer til lægen og forklare, at jeg går ved gynækologen fordi vi ikke kan få børn af os selv, og at gynækologen derfor skal have en henvisning på ham. Hans læge forstår ikke hvorfor han skal have en henvisning, så nu spørger jeg jer piger - har jeres bedre halvdel fået en henvisning til gynækologen i den forbindelse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Miia90

NEJ. din kæreste skal ikk henvises. sædprøven skulle meget gerne bare gå igemmen dig

Anmeld

20. december 2010

Louisiana

Miia90 skriver:

NEJ. din kæreste skal ikk henvises. sædprøven skulle meget gerne bare gå igemmen dig

Jeg synes også det var mærkeligt, og min gynækolog har aldrig sagt det før. Ved ikke lige hvad hende sekretæren har gang i..! Min kærestes læge havde også ringet til gynækologen og spurgt hvorfor de skulle have en henvisning. Ved så ikke lige hvad de har svaret...

Tak for svar

Anmeld

20. december 2010

mortilfreja

Louisiana28 skriver:

Hej piger!

I må lige hjælpe mig! Jeg talte idag med min gynækologs sekretær, da vi skal have svar på hans sædprøve. Hun siger så, at min kæreste skal ringe til sin læge og give ham en henvisning til min gynækolog... Min kæreste ringer til lægen og forklare, at jeg går ved gynækologen fordi vi ikke kan få børn af os selv, og at gynækologen derfor skal have en henvisning på ham. Hans læge forstår ikke hvorfor han skal have en henvisning, så nu spørger jeg jer piger - har jeres bedre halvdel fået en henvisning til gynækologen i den forbindelse??

Ja.. Min kæreste skulle oz henvises til gynækologen..

Anmeld

20. december 2010

Louisiana

mortilfreja skriver:

Ja.. Min kæreste skulle oz henvises til gynækologen..

Hmm, nå... Så er der både en der svare ja og en der svare nej... Hvorfor blev din kæreste henvist? Han skulle vel ikke ind og undersøges, vel?

Tak for svar

Anmeld

20. december 2010

mortilfreja

Louisiana28 skriver:

Hmm, nå... Så er der både en der svare ja og en der svare nej... Hvorfor blev din kæreste henvist? Han skulle vel ikke ind og undersøges, vel?

Tak for svar

Nej han skal ikke undersøges

Men det har noget at gøre med din kærestes sædtest osv for at se hvad de kan gøre for dig og derefter vil de, alt efter hvor godt din kærstes soldater "macherer", kunne hjælpe jer eller henvise jer til en fertilitetsklinik

Anmeld

20. december 2010

Louisiana

mortilfreja skriver:

Nej han skal ikke undersøges

Men det har noget at gøre med din kærestes sædtest osv for at se hvad de kan gøre for dig og derefter vil de, alt efter hvor godt din kærstes soldater "macherer", kunne hjælpe jer eller henvise jer til en fertilitetsklinik

Ja, det er jeg helt med på, men da min kæreste forklarede dét til sin læge, synes hun stadig det var underligt, at han skulle henvises. Det havde hun aldrig hørt om før - at manden skal henvises til gynækologen... Og så sagde hun til ham, at han selv skulle bestille tid derhenne. Og jeg forklarede kæresten, at han jo ikke skulle bestille tid, han skal bare være registreret under mit navn hos gynækologen, så de ved hvem de skal kontakte, når de får svar på prøven.

Men det undre mig meget, at lægen ikke kender til den fremgangsmåde...!!

Anmeld

20. december 2010

mortilfreja

Louisiana28 skriver:

Ja, det er jeg helt med på, men da min kæreste forklarede dét til sin læge, synes hun stadig det var underligt, at han skulle henvises. Det havde hun aldrig hørt om før - at manden skal henvises til gynækologen... Og så sagde hun til ham, at han selv skulle bestille tid derhenne. Og jeg forklarede kæresten, at han jo ikke skulle bestille tid, han skal bare være registreret under mit navn hos gynækologen, så de ved hvem de skal kontakte, når de får svar på prøven.

Men det undre mig meget, at lægen ikke kender til den fremgangsmåde...!!

Ja det lyder underligt.. Men hvorfor gav lægen ham ik bare den henvisning altså.. Ellers må i få gynækologen til at sende en mail til lægen.. Så ved hun det vel

Anmeld

20. december 2010

Louisiana

mortilfreja skriver:

Ja det lyder underligt.. Men hvorfor gav lægen ham ik bare den henvisning altså.. Ellers må i få gynækologen til at sende en mail til lægen.. Så ved hun det vel

Han fik skam henvisningen, men hun syntes det var meget mærkeligt, at gynækologen skulle ha den, hun forstod det slet ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.