shit shit hvad gør jeg nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Anonym trådstarter

mit vikariat ophører 31 dec og står uden job pt fra 1 januar. Kan man få dagpenge eller noget fra kommunen? vi har eget hus!.. er slet ikke inde i alt det der hvordan de foregår.. håber nogle kan hjælpe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

RiUL

Anonym skriver:

mit vikariat ophører 31 dec og står uden job pt fra 1 januar. Kan man få dagpenge eller noget fra kommunen? vi har eget hus!.. er slet ikke inde i alt det der hvordan de foregår.. håber nogle kan hjælpe!

Er du ikke medlem af en a-kasse? Der burde du da kunne få udbetalt dagpenge fra

Anmeld

20. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, som ovenstående svar siger, så får du dagpenge af A-kassen, såfremt du er medlem af en sådan. Ellers skal du kontakte kommunen.

Du kan dog ikke få kontanthjælp, hvis du bor i eget hus, har bil eller mere end 10.000 kr. i banken

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

jeg er medlem af a kasse men er først berettiget derfra fra maj måned 2011..

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg håber da så sandelig, at du har fået meldt dig ind i en a-kasse ellers er du godt nok på den.
Men du må jo se om du kan få forlænget vikariatet ellers må du ud i en pokkers fart og få fundet dig et andet job. I disse tider kan det ikke nytte, at man er kræsen, så det gælder bare om at tage hvad man kan få. Så kan man altid søge noget mere relevant mens man er i job.
Og få meldt dig ind i en a-kasse hurtigst muligt.
Jeg kan anbefale Det Faglige hus.
Det er en all-round a-kasse, som er billig og som yder en kanon service til sine medlemmer.
http://www.detfagligehus.dk/
Vil også anbefale at du samtidigt melder dig ind i fagforeningen, så er du altid sikret hjælp, hvis du kommer i klemme hos en arbejdsgiver.
Du skal være klar over at du ikke kan få dagpenge med det samme som nyt medlem.

Kærligst
sussie

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg håber da så sandelig, at du har fået meldt dig ind i en a-kasse ellers er du godt nok på den.
Men du må jo se om du kan få forlænget vikariatet ellers må du ud i en pokkers fart og få fundet dig et andet job. I disse tider kan det ikke nytte, at man er kræsen, så det gælder bare om at tage hvad man kan få. Så kan man altid søge noget mere relevant mens man er i job.
Og få meldt dig ind i en a-kasse hurtigst muligt.
Jeg kan anbefale Det Faglige hus.
Det er en all-round a-kasse, som er billig og som yder en kanon service til sine medlemmer.
http://www.detfagligehus.dk/
Vil også anbefale at du samtidigt melder dig ind i fagforeningen, så er du altid sikret hjælp, hvis du kommer i klemme hos en arbejdsgiver.
Du skal være klar over at du ikke kan få dagpenge med det samme som nyt medlem.

Kærligst
sussie

jeg er medlem af foa a kasse men kan først få fra maj måned, og jeg søger job alt hvad jeg kan, og håber da jeg får arbejde hurtigst muligt. jeg kunne desvæære ik blive forlænget.

Anmeld

20. december 2010

Marco2

Så tror jeg ikke der er andet for end at spænde livremmen ind og håbe på at finde noget arbejde …

Ved ikke hvordan reglerne er for at få kontanthjælp dog, men dagpenge kan du ikke få før til maj …

AG

Anmeld

20. december 2010

Ni-ko-li-ne

Nå... Egentlig ville jeg jo skælde dig lidt ud, over først at være dagpengeberettiget til maj! Det har man ikke råd til som husejer!Hvis i begge ejer huset kan du desværre ikke søge kontanthjælp... Så er der kun tilbage at bruge evt opsparing hvis i har sådan en, eller høre om i kan låne i banken

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg er medlem af foa a kasse men kan først få fra maj måned, og jeg søger job alt hvad jeg kan, og håber da jeg får arbejde hurtigst muligt. jeg kunne desvæære ik blive forlænget.

Phhha...så bliver det svært.
Men jeg håber I klarer skærerne trods alt.
Du får et stort knus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Phhha...så bliver det svært.
Men jeg håber I klarer skærerne trods alt.
Du får et stort knus.

Kærligst
Sussie

tak for knus min leder lovet mig hun ville fo rlænge mig til jeg kunne læse videre som asisistent og kan komme ind på uddannelsen til august men nu siger min leder at hun ik kan alligevel og det stiller mig i en rigtig dårlig situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.