Mærkede jeg liv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

malenecl

SussieThyssen skriver:

Ja..det vil man nemlig.
Og det er i grunden sjovt, for uanset hvor gammel man bliver, så glemmer man aldrig følelsen og man ønsker mere end noget andet at opleve det igen.

Ja, jeg glemmer i hvert fald ikke den følelse! Det var fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Lusi

Jeg vil også mene det er hende du har mærket. Jeg er gravid og det er vores 2. Barn, og allerede da jeg var 16 uger henne, mærkede jeg ham. Det er ligesom om maven lige bliver helt hård og det nærmest kilder på indersiden af maven.. Idag er jeg 18+4 og den sidste uges tid har man også kunne mærke det udefra meget tydeligt.. Uuh det er en så ubeskrivelig følelse

Anmeld

20. december 2010

Pige2009

malenecl skriver:

Hej tøser! I går aftes lå mig og kæresten i sengen med computeren og så en film. Jeg lå på ryggen med computeren på maven. Lige pludselig lige under navlen mærkede jeg det trykkede, det føltes virkelig vildt. Så holdte det op igen, og jeg sagde til min kæreste jeg det var sgu mystisk! Så sagde han at det kunne være bette pigen som sparkede!! .

Er 21+1 i dag, og har ikke mærket liv endnu, så ved jo ikke hvordan det føles!

Det lyder da helt klart som om du mærkede bebs

Anmeld

20. december 2010

malenecl

Lykke86 skriver:

Jeg vil også mene det er hende du har mærket. Jeg er gravid og det er vores 2. Barn, og allerede da jeg var 16 uger henne, mærkede jeg ham. Det er ligesom om maven lige bliver helt hård og det nærmest kilder på indersiden af maven.. Idag er jeg 18+4 og den sidste uges tid har man også kunne mærke det udefra meget tydeligt.. Uuh det er en så ubeskrivelig følelse

Ja det er nemlig så! Det er bare ikke til at beskrive! Vil bare føle hende igen og igen og igen

Anmeld

20. december 2010

malenecl

Baagøe skriver:

Det lyder da helt klart som om du mærkede bebs

Var nemlig lidt i tvivl, da jeg havde hørt noget om nogle bobler. Men så er det godt man kan spørge jer herinde!

Anmeld

20. december 2010

Pige2009

malenecl skriver:

Var nemlig lidt i tvivl, da jeg havde hørt noget om nogle bobler. Men så er det godt man kan spørge jer herinde!

Nemlig - og tillykke med det lille spir

Anmeld

20. december 2010

malenecl

Baagøe skriver:

Nemlig - og tillykke med det lille spir

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.