Hjælp til mandelgave "Gravid-surprice"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Anonym trådstarter

Hej piger Jeg er gravid og vi har valgt at vi vil fortælle det juleaften til familien og så havde jeg den fantastiske ide, at mandelgaven skulle være en lille æske og indeni ville et scanningsbilled af den lille ny så være MEN! Jeg skal først til scanning d.27 Så vi har ikke et billed

Og nu står jeg og er helt blank for ideer! Vi vil stadig gerne sige det med mandelgaven, men hvordan og med hvad?

Kan I hjælpe mig, tøser?

Har til nødplan en bodystocking til den kommende storebror, hvor vi kan skrive "Jeg skal være storebror" på, men synes mandelgave-ideen var bedre :/

( er ano da noget af familien muligvis opholder sig herinde)

Juleknus ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

>>Carina<<

Anonym skriver:

Hej piger Jeg er gravid og vi har valgt at vi vil fortælle det juleaften til familien og så havde jeg den fantastiske ide, at mandelgaven skulle være en lille æske og indeni ville et scanningsbilled af den lille ny så være MEN! Jeg skal først til scanning d.27 Så vi har ikke et billed

Og nu står jeg og er helt blank for ideer! Vi vil stadig gerne sige det med mandelgaven, men hvordan og med hvad?

Kan I hjælpe mig, tøser?

Har til nødplan en bodystocking til den kommende storebror, hvor vi kan skrive "Jeg skal være storebror" på, men synes mandelgave-ideen var bedre :/

Juleknus ano

Hva med en lille stork i en æske? Eller et par bitte små baby strømper Og tillykke med graviditeten

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Carina1984 skriver:

Hva med en lille stork i en æske? Eller et par bitte små baby strømper Og tillykke med graviditeten

En lille stork? Hm, det lyder da som en god ide! Ja, den må jeg da lige tage til overvejelse! Tak for svar Kom gerne med flere

Tak for det

Anmeld

20. december 2010

2babygirls

Anonym skriver:

Kan I hjælpe mig, tøser?

Juleknus ano

Eller en SUT

Den brugte min søster på en kage dengang, og min far fattede det ikke hi hi hi

Anmeld

20. december 2010

Mille83

Anonym skriver:

Kan I hjælpe mig, tøser?

Juleknus ano

Tillykke med graviditeten, har i ikke et scanningsbillede af "storebroderen"? Ved godt det ikke er det samme, men så har i da et scanningsbillede og ligge i..? Eller pak bodystockingen ind?

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Eller en SUT

Den brugte min søster på en kage dengang, og min far fattede det ikke hi hi hi

Vi har tænkt på sutten, men kunne ligeså vel være til storebror, som bruger sut og er endnu ikke 1 år :/ Så ved ikke om de vil fatte det - hehe sjovt med din far

Anmeld

20. december 2010

oo

der er også alle de der fine digte om at næste år ved samme tid er der endnu et lille menneske i familien...du kan nok google dem

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Tillykke med graviditeten, har i ikke et scanningsbillede af "storebroderen"? Ved godt det ikke er det samme, men så har i da et scanningsbillede og ligge i..? Eller pak bodystockingen ind?

Tusinde tak

Jo, det har vi, men nej det er ikke det samme jo Joh, det kunne vi selvfølgelig også gøre , med bodyen...

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

der er også alle de der fine digte om at næste år ved samme tid er der endnu et lille menneske i familien...du kan nok google dem

Hvad skal jeg mon google? Kender du ikke en titel eller noget?

Det lyder da som en super ide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.