kan du hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. december 2010

L.J.L

Der var et ugeblad i denne uge der reklamerede med at der hørte en film "the holiday" med, har du den og vil du sælge den til mig for en billig penge?

Så halvdelen af filmen igår og syntes bare den var helt fantastisk, og den fik mig i vældigt julehumør

Ja, skørt det ved jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

<3

HAha desværre. Overvejede faktisk at købe bladet for filmen... Hm måske skulle man... hvis jeg finder et ekstra blad (forudsat at jeg finder ét blad) skal jeg så købe det til dig?

Anmeld

20. december 2010

Malonde1985

linselouise skriver:

Der var et ugeblad i denne uge der reklamerede med at der hørte en film "the holiday" med, har du den og vil du sælge den til mig for en billig penge?

Så halvdelen af filmen igår og syntes bare den var helt fantastisk, og den fik mig i vældigt julehumør

Ja, skørt det ved jeg

Har den og vil ikke af med den.. smiler. Elsker selv den film  har den med rigtigt cover. Så godt i reklamerne at den hørte med til et blad, så håber da der er nogen der vil sælge dig den til billige penge

Anmeld

20. december 2010

L.J.L

Kirle skriver:

HAha desværre. Overvejede faktisk at købe bladet for filmen... Hm måske skulle man... hvis jeg finder et ekstra blad (forudsat at jeg finder ét blad) skal jeg så købe det til dig?

Årh du er sød Kirsten, ja hvis du er heldig at finde den, så køb endelig et ekstra eksemplar!

Anmeld

20. december 2010

L.J.L

Malonde1985 skriver:

Har den og vil ikke af med den.. smiler. Elsker selv den film  har den med rigtigt cover. Så godt i reklamerne at den hørte med til et blad, så håber da der er nogen der vil sælge dig den til billige penge

jaaa en rigtig sød julehistorie, men den blev bare for sen igår, og det går ikke når man i forevejen har en lille skid som godt kan li at være vågen halvdelen af natten

Ja håber jeg også

Anmeld

20. december 2010

vingummibamse

linselouise skriver:

Ja, skørt det ved jeg

den koster 50 kr i stereo studio...

ellers kan du kontakte ugebladet og høre om du kan købe det..

og ja den er nemlig bare helt fantastisk...

Anmeld

20. december 2010

slettet_7530

linselouise skriver:

jaaa en rigtig sød julehistorie, men den blev bare for sen igår, og det går ikke når man i forevejen har en lille skid som godt kan li at være vågen halvdelen af natten

Ja håber jeg også

hvilket blad var det

Anmeld

20. december 2010

L.J.L

vingummibamse skriver:

den koster 50 kr i stereo studio...

ellers kan du kontakte ugebladet og høre om du kan købe det..

og ja den er nemlig bare helt fantastisk...

ihhh er det rigtigt?? Jeg må da bare lige ned i stereo studie så, tak for tippet!!

Anmeld

20. december 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Kirsten alarm afblæst! Filmen fåes i stereo studio, så det bliver min løsning

Anmeld

20. december 2010

L.J.L

Albertesmor skriver:

hvilket blad var det

jeg kan faktisk ikke huske det? ude og hjemme måske? hmm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.