Umulige unger på 7 mrd - hvem ellers?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan oplever du dit barn på 7-8 mrd?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

709 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Eliza/lykke

Nu har jeg læst, at rigtig mange af jer har et barn på 7 mrd., og I alle oplever, at de er pirrelige og nærmst umulige for tiden.

Det samme gælder for Elizabeth som er 7 mrd og 1 uge........ puhaaaaaaaaa man kan næsten ikke hænge sammen.

Elizabeth går i VS, jeg er på arbejde - så jeg er godt brugt, når dagen er omme - weekenderne som ellers skulle være hyggelige sammen med familien er næsten et helved. Hvor vi stort set ikke kan bevæge os rundt i huset, før hun vågner. Og ingen søvn er lig med umuligt barn. Det er altså ikke særligt sjovt.

Så her kommer en lille afstemning -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

PernilleB

Jeg tror det er alderen..!! min datter har 2 tænder og sådan som hun er idag fx, det er ikk tænder... det kan osse hænde hun bare vil være alene... men det sys mor ikk for når hun har spist og hun sidder selv så gylper hun alt op..,

Anmeld

20. december 2010

Eliza/lykke

Jeg mindes slet ikke, at denne alder var så svær. Har jo en knægt på 10 år også. Man glemmer meget på 10 år hi hi

Jeg mindes at denne alder var fuld af glade stunder og madglade unger. Men sådan synes jeg slet ikke, at det er.

Hun bliver NEMT SUR, sur på legetøjet, sur på os, og vil ikke noget. Hun sover ikke ret lang tid om dagen. Hun sover 11 timer om natten, men vågner op i løbet af natten. Det gør vi andre jo også... så det tager jeg ikke for noget. Det er sgu mere i løbet af dagen, at det er hårdt.

Anmeld

20. december 2010

Mille83

Eliza/lykke skriver:

Jeg mindes slet ikke, at denne alder var så svær. Har jo en knægt på 10 år også. Man glemmer meget på 10 år hi hi

Jeg mindes at denne alder var fuld af glade stunder og madglade unger. Men sådan synes jeg slet ikke, at det er.

Hun bliver NEMT SUR, sur på legetøjet, sur på os, og vil ikke noget. Hun sover ikke ret lang tid om dagen. Hun sover 11 timer om natten, men vågner op i løbet af natten. Det gør vi andre jo også... så det tager jeg ikke for noget. Det er sgu mere i løbet af dagen, at det er hårdt.

Sikker på det ikke kan være tænder?? Ja her mødes vi igen  HEHE

Efter vi har fået dolodent til Nicoline (brugt det 2 gange I ALT) er det helt anderledes.

Hun sov dårligt hele tiden, vågnede ved ingenting(gør hun stadig, desværre) men nu kan vi få hende til og falde i søvn igen. Hun spiste også rigtig dårligt.

Prøv lige og tjek hendes tandkød og er der gang i noget så prøv og ring til lægen og hør om du må få dolodent til hende, det er på recept, men kan mærke Nicoline er blevet en helt anden efter hun fik det 2 gange til og bedøve den 1 tand der kom i overmunden.......

Anmeld

20. december 2010

Nalle

Kan desværre ikke hjælpe dig, da min søn overhovedet ikke er sådan, men en glad og tilfreds dreng hele tiden.

Men tror simpelthen det er tænder

Anmeld

20. december 2010

Rosa

Jeg har stemt ja TIL ALT på listen, for min dreng ER syg (snottet, hoster og undertryk på ene øre), HAR tænder i gang (han fik den første fortand igennem for 2 uger siden og den anden i nat) og han passer præcist på det du beskriver - jeg har TUDET i dag fordi jeg bare er så slidt af hans humørsvingninger, gråd og klynk dagen lang (på nær måske 2 gode timer) og fuldstændigt utilregnelige søvnmønster.

Vi sad og læste hele kapitlet om tigerspring i uge 37(?) igennem og så godt som ALT passede på os og vores dreng - med meget få undtagelser. Jeg ved at mange ikke kan genkende deres unger i "Vidunderlige uger"-bogen, og det er ikke alle spring vi har mærket så voldsomt, men det her slår bare ALT!!!  Han er 7,5 måned gammel...

Anmeld

20. december 2010

Cris

Eliza/lykke skriver:

Nu har jeg læst, at rigtig mange af jer har et barn på 7 mrd., og I alle oplever, at de er pirrelige og nærmst umulige for tiden.

Det samme gælder for Elizabeth som er 7 mrd og 1 uge........ puhaaaaaaaaa man kan næsten ikke hænge sammen.

Elizabeth går i VS, jeg er på arbejde - så jeg er godt brugt, når dagen er omme - weekenderne som ellers skulle være hyggelige sammen med familien er næsten et helved. Hvor vi stort set ikke kan bevæge os rundt i huset, før hun vågner. Og ingen søvn er lig med umuligt barn. Det er altså ikke særligt sjovt.

Så her kommer en lille afstemning -

I kunne måske prøve at købe en bæredims og bære hende rundt på ryggen hjemme. Så kan hun få noget mere af mor   De plejer at virke utrolig godt, especielt med et eller andet i hånden med at gumle i...... Jeg ved ikke, hvad jeg ville have gjord uden vores. Til begge børn. Men den lille har jeg ikke gjord det så meget til at sove, for han sov godt udenfor eller i klapvognen inden, når det er alt for koldt, men han sad der inde i timehvis og det gjord det, at jeg kunne støvsuge og lave mad og sådan nogle ting...

Anmeld

20. december 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Jeg har stemt ja TIL ALT på listen, for min dreng ER syg (snottet, hoster og undertryk på ene øre), HAR tænder i gang (han fik den første fortand igennem for 2 uger siden og den anden i nat) og han passer præcist på det du beskriver - jeg har TUDET i dag fordi jeg bare er så slidt af hans humørsvingninger, gråd og klynk dagen lang (på nær måske 2 gode timer) og fuldstændigt utilregnelige søvnmønster.

Vi sad og læste hele kapitlet om tigerspring i uge 37 igennem og så godt som ALT passede på os og vores dreng - med meget få undtagelser. Jeg ved at mange ikke kan genkende deres unger i "Vidunderlige uger"-bogen, og det er ikke alle spring vi har mærket så voldsomt, men det her slår bare ALT!!!  Han er 7,5 måned gammel...

Det er så længe siden, at jeg har læst i Vidunderlige Uger...dels fordi jeg frygter det jeg læser og dels fordi jeg, rent ud sagt, er for træt til at læse NOGET SOM HELST!

Når jeg tænker tilbage på de sidste syv måneder har der slet slet ikke været nogen som helst stabil søvnrytme...og det slider helt enormt!

Anmeld

20. december 2010

Rosa

dorthemus skriver:

Det er så længe siden, at jeg har læst i Vidunderlige Uger...dels fordi jeg frygter det jeg læser og dels fordi jeg, rent ud sagt, er for træt til at læse NOGET SOM HELST!

Når jeg tænker tilbage på de sidste syv måneder har der slet slet ikke været nogen som helst stabil søvnrytme...og det slider helt enormt!

I know. I dag løb jeg grædende ud af en cafe fra min venindes fødselsdagsfrokost med knægten på armen fordi han bare brokkede og hylede hyggen sønder og sammen  Når jeg har sovet vil jeg læse det afsnit i bogen igen - det hjalp faktisk enormt meget at se at det ikke kun er mit barn der har denne frygtelige fase... 

Anmeld

20. december 2010

dorthemus

Rosa skriver:

I know. I dag løb jeg grædende ud af en cafe fra min venindes fødselsdagsfrokost med knægten på armen fordi han bare brokkede og hylede hyggen sønder og sammen  Når jeg har sovet vil jeg læse det afsnit i bogen igen - det hjalp faktisk enormt meget at se at det ikke kun er mit barn der har denne frygtelige fase... 

Jeg ved godt, at jeg ikke er alene...men i kampens hede føler jeg mig sgu meget alene  Egentlig er Runa er nemt barn, på nær mht til søvnen.

Jeg er ved at arbjede hen imod, at hun skal ind og sove på eget værelse...det håber jeg får en positiv virkning....DET SKAL DET BARE

Øv for en træls opevelse for dig/jer idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.