Nye pædagogiske metoder...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. december 2010

ESB

kender faktisk en voksen der har gjort det samme...grotesk..

http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article1472770.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

wamse

Stakkels lille dreng

Men nej, det er ikke en ny pædagogisk metode

Anmeld

20. december 2010

ESB

wamse skriver:

Stakkels lille dreng

Men nej, det er ikke en ny pædagogisk metode

Nej, var nu også ret så ironisk...ja, det er sgu sørgeligt..

Anmeld

20. december 2010

klmf

Jeg kan ikke lige få linket til at virke, men formoder det er om pædagogen, der bed den lille 1-årige dreng?

Hvis nogen, pædagog eller ikke pædagog, gjorde det ved Oliver i en vuggestue, så lå der en politianmeldelse hurtigere end hun kunne nå at råbe svin, og jeg ville ikke helme før hun var fyret. Han skulle i hvert fald aldrig mere mere være sammen med hende

Hvad er det lige der får en til at gøre sådan? Jeg mener, hvis en 1-årig er for stor en udfordring for et uddannet menneske inden for faget, så tror jeg måske det var på tide med et karriereskift...

Anmeld

20. december 2010

Tdittmann

lotchen skriver:

Jeg kan ikke lige få linket til at virke, men formoder det er om pædagogen, der bed den lille 1-årige dreng?

Hvis nogen, pædagog eller ikke pædagog, gjorde det ved Oliver i en vuggestue, så lå der en politianmeldelse hurtigere end hun kunne nå at råbe svin, og jeg ville ikke helme før hun var fyret. Han skulle i hvert fald aldrig mere mere være sammen med hende

Hvad er det lige der får en til at gøre sådan? Jeg mener, hvis en 1-årig er for stor en udfordring for et uddannet menneske inden for faget, så tror jeg måske det var på tide med et karriereskift...

ENIG

Anmeld

20. december 2010

Mi

Hvad sker der lige for sådan en pædagog. Men det beviser jo at systemet virker, for kollegaerne havde jo meldt hende til ledelsen, som fortalt forældrene om det. Det er jo ikke forsøgt dysset ned, og er altså stolt af mit fag (pædagog) når jeg kan se det virker.

Hvis hun havde været dagplejer i stedet for vuggestuepædagog, var der sikkert ingen som havde opdaget det.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.