salmonellaforgiftning..læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg tror lidt jeg har fået en salmonellaforgiftning, lavede julesmåkager og tror ikke jeg fik vasket køkkenbordet ordentlig af...

Nu har jeg haft VOLDSOM diarre 1½ døgn, er helt afkræftet, svimmel, kvalme, har haft lidt feber... Nogen der ved om man skal kontakte lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Vingummien

Tror ikke det er det. Tror det er det omgangssyge der er rundt for tiden. Vi har lagt i sidste uge og i weekenden ligesom du beskriver der.

VEd det andet kaster du helt sikkert op og vil slet ikke være i tvivl om du skulle til læge eller ej

Anmeld

20. december 2010

Sees

Anonym skriver:

Jeg tror lidt jeg har fået en salmonellaforgiftning, lavede julesmåkager og tror ikke jeg fik vasket køkkenbordet ordentlig af...

Nu har jeg haft VOLDSOM diarre 1½ døgn, er helt afkræftet, svimmel, kvalme, har haft lidt feber... Nogen der ved om man skal kontakte lægen?

Jeg har haft en salmonellaforgiftning, og der stod den på opkast, opkast og mere opkast. Også selv om du ikke har noget at kaste op af. Skiftevis kulde og svedeture, rysten og ekstrem træthed, og energitab.

Der er rigtg meget mavesyge i omløb, som står på både diarre og opkast, så mon ikke det er sådan en omgang du er rendt ind i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.