Hurtig svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

mortilnoahogmelina

Jeg tager lige et smut på FG . og så må vi se hvad de siger - De ville gerne lige se mig nemlig .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Mie A

Det prøvede jeg også da jeg var 39+4 og 10 timer senere havde jeg min lille datter i armene 

Anmeld

19. december 2010

Mie A

Jeg tager lige et smut på FG . og så må vi se hvad de siger - De ville gerne lige se mig nemlig .

Spændende... 

Held og lykke... 

Anmeld

19. december 2010

betiinsen

uhh spændende

Anmeld

20. december 2010

mortilnoahogmelina

Nåå , så har jeg været et smut på FG , og ja der var desværre ikk noget at komme efter endnu , jeg blev bare sendt hjem med beskeden om at bebze havde det godt , og jeg bare måtte vente og se tiden an , mange kvinder oplevede nemlig tegnblødninger uden der skete noget .

Jeg skulle self ringe igen hvis jeg blev ved at bløde . - Ingen bebze endnu , så lader vi den bliver der inde til efter nytår i stedet

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Pernille08 skriver:

Nåå , så har jeg været et smut på FG , og ja der var desværre ikk noget at komme efter endnu , jeg blev bare sendt hjem med beskeden om at bebze havde det godt , og jeg bare måtte vente og se tiden an , mange kvinder oplevede nemlig tegnblødninger uden der skete noget .

Jeg skulle self ringe igen hvis jeg blev ved at bløde . - Ingen bebze endnu , så lader vi den bliver der inde til efter nytår i stedet

LOL...ja lad os nu se
Sov godt sveske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.