LeaK skriver:
Jep det er jeg skam
Så vi må se hvad der sker. Han plejer nu at være rimelig large, men har ikke hørt om nogen fra arbejdet der har været gravide ovrerhoved faktisk.. måske jeg burde tale med min chef før end uge tolv?
Du skal selvfølgelig fortælle at du er gravid. Men det er vel allerede gjort. Bagefter skal du snakke med ham om hvad han kan forvente af dig og faktisk også hvad du kan forvente af ham. Når jeg siger hvad han kan forvente af dig mener jeg, at du skal sætte ham ind i at du nok skal på barsel før måned 8, da jeg ikke tror du kan være på arbejdet til sidst du vil føle sig stor og klodset.
Du skal sætte ham ind i de regler der er for gravide såsom at du har ret til at få betalt fridag når du skal til scanning eller til lægebesøg der har noget med graviditeten at gøre. At han skal finde sig i at du nogle gange kan have pludseligt ondt og derfor måske desværre med 1 time 2 timer før du skal møde ringe og melde afbud. Men synes du at alt dette er for svært at sige til ens arbejdsgiver så brug alt den hjælp du kan fra din fagforening. 
Anmeld