Hvordan forklare man lige dette til folk... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. december 2010

Mira0911

Igår aftes modtag jeg en sms fra en bekendt... I sms'en stod der at de havde taget vores computer ud til nogle hvor den kunne stå, indtil vi får os snøvlet sammen til at få den hentet.. 

Jeg svarede ikke på den igår, da beskeden kom kl. 24.00 og jeg sov... 

Idag da jeg stod op, havde jeg nok at se til i forvejen... Skulle passe børn.. 3 stk plus vores egen... Så er det ikke lige fordi man sidder og hænger ved tlf konstant... 

Nå men i eftermiddags kom den samme besked fra samme person... Jeg hader når folk sender den samme besked indtil de får svar... Så begyndte den bekendte på Facebook om jeg ikke havde glemt og svare tilbage på beskeden... Altså så er man da godt nok desparat eller hvad?? 

Jeg svarede hende på facebook og sagde til hende, at jeg kan ikke sidde ved tlf hele tiden.. Og at jeg svare når jeg har tiden til det og lyst... Så blev hun sur.. 

Synes jeg har forklaret hende  MANGE gange at jeg er ikke lige den der sidder ved tlf dagen lang og overvåger den for sms'er... 

Nogle der har nogen gode råd til sådan en situation? Jeg forklare det åbenbart ikke godt nok.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Mussen2

MoarJ skriver:

Igår aftes modtag jeg en sms fra en bekendt... I sms'en stod der at de havde taget vores computer ud til nogle hvor den kunne stå, indtil vi får os snøvlet sammen til at få den hentet.. 

Idag da jeg stod op, havde jeg nok at se til i forvejen... Skulle passe børn.. 3 stk plus vores egen... Så er det ikke lige fordi man sidder og hænger ved tlf konstant... 

Nå men i eftermiddags kom den samme besked fra samme person... Jeg hader når folk sender den samme besked indtil de får svar... Så begyndte den bekendte på Facebook om jeg ikke havde glemt og svare tilbage på beskeden... Altså så er man da godt nok desparat eller hvad?? 

Jeg svarede hende på facebook og sagde til hende, at jeg kan ikke sidde ved tlf hele tiden.. Og at jeg svare når jeg har tiden til det og lyst... Så blev hun sur.. 

Synes jeg har forklaret hende  MANGE gange at jeg er ikke lige den der sidder ved tlf dagen lang og overvåger den for sms'er... 

Nogle der har nogen gode råd til sådan en situation? Jeg forklare det åbenbart ikke godt nok.. 

Jeg tror jeg ville skrive at jeg blev lidt paf over ordlyden og derfor ike lige fik svaret i første omgang.og at hvis hun vil have huritg svar er det bedre hun ringer. Kender godt det med at man ikke lige får svaret med det sammen. Haderdog selv dem som helt glemmer at svare

Anmeld

19. december 2010

ekzunz

Jeg tænker da bare at det tager ca. 2 sek. at svare "ok" og så er den sag ude af verden. Hun opbevarer åbenbart noget for dig, så kan man vel godt lige svare...

Anmeld

19. december 2010

Mira0911

Mussen2 skriver:

Jeg tror jeg ville skrive at jeg blev lidt paf over ordlyden og derfor ike lige fik svaret i første omgang.og at hvis hun vil have huritg svar er det bedre hun ringer. Kender godt det med at man ikke lige får svaret med det sammen. Haderdog selv dem som helt glemmer at svare

Jeg er også en af dem, der tit glemmer og svare tilbage... 

Har også lidt perioder med selskabet, hvor jeg slet ikke modtager beskederne som folk sender til mig... Havde en periode, der var rigtig laaang.. Det var træls... 

Anmeld

19. december 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Er os en klump til at huske at svare nogle gange..

Men kender det selv, hvis den jeg skriver til ikke får svaret, men som jeg så "møde" på facebook.. Ja så kommer jeg os af og til at tænke, nå det har du tid til..

Tiltrods for jeg af og til selv er en dør til at huske det

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

19. december 2010

LotteN

jeg synes måske også det er at gå i lidt små sko og var nok også blevet lidt sur, hivs jeg havde fået sådan et svar tilbage, når hun bare spørger om du har fået hendes sms - det kunne jeg da oså finde på, hvis jeg intet  hører og lige fanger personen på facebook - og som en anden skriver - det tager 2 sek. at svare ok/super/kanon/lækkert m.m.

Anmeld

19. december 2010

Mira0911

Znuzke skriver:

Jeg tænker da bare at det tager ca. 2 sek. at svare "ok" og så er den sag ude af verden. Hun opbevarer åbenbart noget for dig, så kan man vel godt lige svare...

Ja selvfølgelig. Har ikke haft tiden til det.. Som du siger kunne jeg godt have skrevet "ok".. Det tænkte jeg slet ikke på..  Uanset hvad det er hun skriver til mig eller sender en besked der hedder "Hvad laver du" og så sender den indtil jeg svare, synes jeg er ret så træls.. Hun bliver selv sur og brokker sig over når nogle af hendes venner gør det samme ved hende. 

Anmeld

19. december 2010

klmf

MoarJ skriver:

Hvis jeg opbevarede noget for andre, der var værdifuldt for dem, og de ikke svarede på mine beskeder, så ville jeg ærlig talt også blive irriteret. Synes det har noget med almindelig høflighed at gøre. At min line så nok ville være en del længere (mht. dage for svar) end din bekendtes, det er så en anden sag

Anmeld

19. december 2010

Mira0911

LotteN skriver:

jeg synes måske også det er at gå i lidt små sko og var nok også blevet lidt sur, hivs jeg havde fået sådan et svar tilbage, når hun bare spørger om du har fået hendes sms - det kunne jeg da oså finde på, hvis jeg intet  hører og lige fanger personen på facebook - og som en anden skriver - det tager 2 sek. at svare ok/super/kanon/lækkert m.m.

Glemte så at skrive at hun gør det hver evig eneste gang, uanset hvad det handler.. Hvis det bare handler om "Hvad laver du" beskeden, bliver hun ved med at sende den til hun får svar og brokker sig til sine venner når de bliver ved med at sende den samme besked indtil de får svar fra hende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.