Igår aftes modtag jeg en sms fra en bekendt... I sms'en stod der at de havde taget vores computer ud til nogle hvor den kunne stå, indtil vi får os snøvlet sammen til at få den hentet..
Jeg svarede ikke på den igår, da beskeden kom kl. 24.00 og jeg sov...
Idag da jeg stod op, havde jeg nok at se til i forvejen... Skulle passe børn.. 3 stk plus vores egen... Så er det ikke lige fordi man sidder og hænger ved tlf konstant...
Nå men i eftermiddags kom den samme besked fra samme person... Jeg hader når folk sender den samme besked indtil de får svar... Så begyndte den bekendte på Facebook om jeg ikke havde glemt og svare tilbage på beskeden... Altså så er man da godt nok desparat eller hvad??
Jeg svarede hende på facebook og sagde til hende, at jeg kan ikke sidde ved tlf hele tiden.. Og at jeg svare når jeg har tiden til det og lyst... Så blev hun sur..
Synes jeg har forklaret hende MANGE gange at jeg er ikke lige den der sidder ved tlf dagen lang og overvåger den for sms'er...
Nogle der har nogen gode råd til sådan en situation? Jeg forklare det åbenbart ikke godt nok..
Anmeld