sick and tierd uge 34

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg er så træt af at være gravid, føler mig i "en andens" krop, min mave er hård, han sparker "voldsomt" når han er vågen derinde, føler ikke jeg kan noget som helst og det jeg prøver på kan jeg nermest ikke gennemføre uden at stønne mig igennem det.
Jeg er bare super træt og føler mig som om jeg er blevet kørt over en lasbil, med 15 ekstra kg oveni lasten

*Kære skat mor ønsker inderligt at tiden flyver afsted og du kan komme ud til mig så vi kan nyde hinanden og mor kan få "sit gamle jeg" tilbage*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Mussen2

Anonym skriver:

Jeg er så træt af at være gravid, føler mig i "en andens" krop, min mave er hård, han sparker "voldsomt" når han er vågen derinde, føler ikke jeg kan noget som helst og det jeg prøver på kan jeg nermest ikke gennemføre uden at stønne mig igennem det.
Jeg er bare super træt og føler mig som om jeg er blevet kørt over en lasbil, med 15 ekstra kg oveni lasten

*Kære skat mor ønsker inderligt at tiden flyver afsted og du kan komme ud til mig så vi kan nyde hinanden og mor kan få "sit gamle jeg" tilbage*

Tror det er helt almindeligt at man i slutningen af graviditeten er ved at være fyldt op. Så er man også ligesom klar til at få "den unge ud". Tror det er en del af processen. Jeg føler med dig, husker tydeligt hvordan det føles at være en elefant i et glashus Pøj pøj med det

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Tror det er helt almindeligt at man i slutningen af graviditeten er ved at være fyldt op. Så er man også ligesom klar til at få "den unge ud". Tror det er en del af processen. Jeg føler med dig, husker tydeligt hvordan det føles at være en elefant i et glashus Pøj pøj med det

Lige netop, lige nu ville jeg hellere være en fisk end en elefant

Anmeld

19. december 2010

Mussen2

Anonym skriver:

Lige netop, lige nu ville jeg hellere være en fisk end en elefant

Ja thi hi. Jeg plejede at joke med at det endte med at de blev nød til at ringe efter en kranbil for at få mig på sygehuset til fødsel - sådan følte jeg det nogen gange når jeg skulle rejse mig fra sofaneseren. Jeg tog ca. 16 kg på, så det var ikke såå slemt, men jeg er til gengæld heller ikke så høj. Men hvis det kan trøste dig kan jeg sige det er det hele værd 

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Ja thi hi. Jeg plejede at joke med at det endte med at de blev nød til at ringe efter en kranbil for at få mig på sygehuset til fødsel - sådan følte jeg det nogen gange når jeg skulle rejse mig fra sofaneseren. Jeg tog ca. 16 kg på, så det var ikke såå slemt, men jeg er til gengæld heller ikke så høj. Men hvis det kan trøste dig kan jeg sige det er det hele værd 

hehe ja lidt hjælpemidel får de da brug for.
Det tror jeg bestemt også, der er min tvivl slet ikke, jeg er bare rigtig træt af at være stor/tyk

Anmeld

19. december 2010

Mullebergen

Øv da, det lyder ikke sjovt.

Jeg har aldrig prøvet at have den der "Jeg er træt af graviditeten følelse" men jeg gik også kun til 34+0 med den første og 36+6 med nummer to 

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

MatildeS skriver:

Øv da, det lyder ikke sjovt.

Jeg har aldrig prøvet at have den der "Jeg er træt af graviditeten følelse" men jeg gik også kun til 34+0 med den første og 36+6 med nummer to 

34 ? det ar tidligt , var der der nogen probs da han kom ud så tidligt ?

Anmeld

19. december 2010

Mullebergen

Anonym skriver:

34 ? det ar tidligt , var der der nogen probs da han kom ud så tidligt ?

Nej slet ikke, jeg havde den nemmeste graviditet uden problemer (udover blødninger i de første uger)

Mit vand gik 33+2 og de eneste ting der kan have forsaget det var at jeg var enormt stresset over en eksamens opgave og at jeg havde fået lavet et keglesnit kort tid før jeg blev gravid og derfor havde en kortere og skrøbeligere livmoderhals 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.