rød navle??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.992 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. december 2010

nvm

har lige opdaget min dattter på 6 uger, har en meget rød navle. har i prøvet det?

og har i nogen gode råd til at få den "normal" igen... det er 3-4 uger siden at navlestumpen faldt af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

nvm

ingen???+

Anmeld

19. december 2010

Nettemor

de gange sebastian har haft rød navle har det været pga irritation eller tørhed så har som regel 'hældt' lidt baby olie i og lavet det sidde lidt inden jeg har duppet det af.. ved ik om jeg bare har været heldig med det er da værd at prøve..

Anmeld

19. december 2010

Pige2009

Prøv at vaske den et par gange om dagen med vand og sæbe, da der godt kan samle sig skidt og bakterier, som irriterer huden omkring navlen

Anmeld

19. december 2010

jannebjerre

nvm skriver:

har lige opdaget min dattter på 6 uger, har en meget rød navle. har i prøvet det?

og har i nogen gode råd til at få den "normal" igen... det er 3-4 uger siden at navlestumpen faldt af

Den skal jo lige hele :-) mon ikk det bare er irreteret? Hvis jeg var dig ville jeg vaske den i mild sæbe og så ellers lade den hvile :-)

Anmeld

19. december 2010

nvm

jeg er bare bange for at det gør ondt på hende hvis jeg vasker den, og rør for meget

Anmeld

19. december 2010

Mette.

nvm skriver:

Min datter har en meget lukket navle (hvis det giver mening ). Hun er nu 8 måneder og vi har flere gange haft problemer med betændelse og den bliver rød.

Det som vi gør er altid at rense den med en vatpind når hun har badet, hvis der sidder vand derinde kan den nemlig blive rød. Sidst gik det så slemt vi måtte rense med klorhexidin (tror jeg det hedder) også fik vi noget til at tage betændelsen også. Men altså, sørg for den er tør, hvis det er fordi navlen er lidt lukket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.