Som et slag i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. december 2010

hc=k

Jeg har det rigtig svært lige for tiden fordi min dreng på 20 måneder rigtig er i den alder hvor man vil bestemme alt selv og derfor prøver sine forældre rigtig meget af. Ja eller han prøver nok mest mig af for han far har aldrig rigtig taget ansvaret selvom vi bor sammen.

Når man altså nu her til  aften hvor jeg kæmper det bedste jeg kan for at få drengen til at sove og er lige ve at rykke håret af mig selv for ikke at miste besindelsen siger min kæreste gud hjælpe mig " Jeg synes du bliver meget let sur"...  Ja nu gør jeg sgu da først....

Her har jeg i 20 måneder knoklet rundt for at gøre ham tilfreds.. Jeg gør alt med Drengen og sørger også for at der er rent tøj, rent hjem og mad på bordet. Jeg brokker mig sjældent fordi jeg ikke gider at have flere ting i hovedet end jeg har lige nu... ÅÅÅÅÅÅÅH hvor er det bare som at blive slået i hovedet med et bat.. Jeg overreagere, men det føles som om han siger at jeg ikke er god nok eller at jeg er en dårlig mor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

jannebjerre

ÅÅhhh er det ikke bare en typisk mandekommentar

Prøv at spørge om han så ikk har lyst til at overtage?? Så kan han jo se hvor svært det egentlig er...

Kææææmpe  ffra mig

Anmeld

19. december 2010

hc=k

jannebjerre skriver:

ÅÅhhh er det ikke bare en typisk mandekommentar

Prøv at spørge om han så ikk har lyst til at overtage?? Så kan han jo se hvor svært det egentlig er...

Kææææmpe  ffra mig

Jamen altså ja. Så kommer han jo der og har prøvet én dag og så er han jo bare ekpert.... Jeg kunne fandme lige se hvis han skulle passe drengen bare 3 timer uden at jeg var hjemme.....
Han sidder bare der og har travlt med sin ps3 og så kan jeg jo bare være husmor imens.... Virkeligheden er bare ikke noget han kender...

Anmeld

19. december 2010

jannebjerre

hc=k skriver:

Jamen altså ja. Så kommer han jo der og har prøvet én dag og så er han jo bare ekpert.... Jeg kunne fandme lige se hvis han skulle passe drengen bare 3 timer uden at jeg var hjemme.....
Han sidder bare der og har travlt med sin ps3 og så kan jeg jo bare være husmor imens.... Virkeligheden er bare ikke noget han kender...

Nej sådan er det nemlig - men måske du i virkeligheden burde lade ham tage over lidt?? så han rent faktisk blev tvunget - det hjalp her..

Anmeld

19. december 2010

hc=k

jannebjerre skriver:

Nej sådan er det nemlig - men måske du i virkeligheden burde lade ham tage over lidt?? så han rent faktisk blev tvunget - det hjalp her..

Ja det har jeg så forsøgt i 1 år nu og intet sker der.... Man ligger som man har redt, men hold da kæft hvor jeg bare nogle gange godt kunne tænke mig en anden seng...

Anmeld

19. december 2010

jannebjerre

hc=k skriver:

Ja det har jeg så forsøgt i 1 år nu og intet sker der.... Man ligger som man har redt, men hold da kæft hvor jeg bare nogle gange godt kunne tænke mig en anden seng...

så sys jeg du skulle stille ham stolen for døren sødeste...

Anmeld

19. december 2010

eElak

Hejsa. 

Jeg har en søn på samme alder som din.. Som også er meget hidsig og trækker tænder ud for tiden. Det er pga. han har en langt større selvstændighed nu, og han VIL selv.. det er bare ikke altid at han kan... Oveni, så prøver han også grænser af som du beskriver.... 

og jeg HAR HAFT en kæreste som mindede meget om din.... Vi gik fra hinanden for 4 måneder siden, fordi jeg ikke ville "være mor for 2". 

HUsk at passe på dig selv, for lige nu lyder det som om at du "leger glad husmor"... 

Hvis du har mulighed for det, så prøv at tage ud med veninderne en dag, og så må han tage sig af sønnike... så skal han nok finde ud af hvor hårdt det kan være... 

Du er velkommen til at skrive til mig privat hvis det er...  

Anmeld

20. december 2010

Alberts/

kom hid kom hid søde

Carsten skulle undskyld mig have et cirkelspark sorry men det mener jeg

er faktisk lidt glad for jeg ikke har et mandfolk til at hidse mig op for tiden, men han skulle have sig en på godagen og lærer at man altså HJÆLPER hinanden, det kan ikke passe du skal gøre ALT,

han skulle prøve at have en HEL dag+nat med et barn ALENE, så kan det være han ikke er så stor i munden,

og det hjælper nok ikke engang at snakke med ham?

men en kæmpe  til dig fra mig¨

ps. du skal self hverken slå eller sparke ham(: men håber du forstår meningen med mine ord hihi

husk du er altid velkommen

God jul

Anmeld

20. december 2010

Maria.

Halløj!

bare husk på ag det er en el af din søns udvikling! Kan godt huske hvor træls det er, men det er ikke rigtig hans skyld!

hvis han vil selv, så lad ham selv! Begrænset selvfølgelig.. Men det er den eneste måde de lærer det på

glædelig jul!

Anmeld

21. december 2010

hc=k

Alberts/ skriver:

kom hid kom hid søde

Carsten skulle undskyld mig have et cirkelspark sorry men det mener jeg

er faktisk lidt glad for jeg ikke har et mandfolk til at hidse mig op for tiden, men han skulle have sig en på godagen og lærer at man altså HJÆLPER hinanden, det kan ikke passe du skal gøre ALT,

han skulle prøve at have en HEL dag+nat med et barn ALENE, så kan det være han ikke er så stor i munden,

og det hjælper nok ikke engang at snakke med ham?

men en kæmpe  til dig fra mig¨

ps. du skal self hverken slå eller sparke ham(: men håber du forstår meningen med mine ord hihi

husk du er altid velkommen

God jul

Jeg forstår sagtens hvad du mener søde og jeg er sååå enig hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.