NF scan - er så bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. december 2010

vitapigen

Hej piger

Jeg skal til NF scanning d. 23/12. Jeg glæder mig rigtig meget, men er samtidig evig angst for at der ikke er noget foster eller at det er misdannet... Er der andre der har haft det sådan? Puha... jeg håber jeg bare bekymrer mig unødigt

Juleknus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

jannebjerre

Hej ven

Ja sådan tror jeg skam de fleste gravide har haft det inden Nf scanningen..

Sådan havde jeg det også selv.. men bare vent, du bekymre dig sikkert ganske unødigt og der ligger den 23 en skøn baby og vinker til dig

Held og lykke med det og glædelig jul

Anmeld

19. december 2010

vitapigen

jannebjerre skriver:

Hej ven

Ja sådan tror jeg skam de fleste gravide har haft det inden Nf scanningen..

Sådan havde jeg det også selv.. men bare vent, du bekymre dig sikkert ganske unødigt og der ligger den 23 en skøn baby og vinker til dig

Held og lykke med det og glædelig jul

Åhh det håber jeg, men ja det er jo første scanning og man ved jo ikke hvad der ligger og gemmer sig derinde

Glædelig jul til dig også

Anmeld

19. december 2010

Muffinmus

jeps, HVER gang, ulideligt, men fedt når man først er derinde

Anmeld

19. december 2010

A&F

vitapigen skriver:

Hej piger

Jeg skal til NF scanning d. 23/12. Jeg glæder mig rigtig meget, men er samtidig evig angst for at der ikke er noget foster eller at det er misdannet... Er der andre der har haft det sådan? Puha... jeg håber jeg bare bekymrer mig unødigt

Juleknus herfra

Jeg forstår godt de tanker du gør dig omkring nf. Manden og jeg skal også til nf den 28/12, og jeg personligt er lidt nervøs. Håber at baby har det godt, og glæder mig til at se det for første gang. Keep up the positive thoughts

Anmeld

20. december 2010

vitapigen

A&F skriver:

Jeg forstår godt de tanker du gør dig omkring nf. Manden og jeg skal også til nf den 28/12, og jeg personligt er lidt nervøs. Håber at baby har det godt, og glæder mig til at se det for første gang. Keep up the positive thoughts

Ja jeg håber på det bedste

Men kunne se på din profil af du har termin d. 9. juli 2011... Sjovt det har jeg også  Men tror dog min bliver rykket tilbage da min mens var rimelig uregelmæssig. Men lidt sjovt synes jeg

Du må også have held og lykke med din NF scanning og glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.