Efterlønsbidrag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvor mange af jer betaler til efterlønnen, og hvor meget betaler i til hvilken fagforening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

lonemus

Vi betaler ikke. Vi lægger selv penge tilside, som vi skal bruge når vi bliver pensioneret.

Lone

Anmeld

3. september 2008

MorCamilla

Vi bataler til en anden konto i banken i stedet for ved favforeningen, (da banken giver bedre renter;)) Vi bataler 250 kr i måneden til hver af os.. Det vil så sige 500 kr i måneden...

Knus fra Camilla.

Anmeld

3. september 2008

Katjaro

Vi betaler begge to til efterløns ordningen her hjemme.

Tror ikke vi ville få betalt til banken hvis vi ikke betalte til efterlønsordningen.

Og skulle efterlønnen være afskaffet når vi kommer dertil - så går jeg da stærkt ud fra at jeg i det mindste får mine penge igen. :D

Har ikke styr på hvor meget vi rent faktisk betaler - men det er til Magisterforeningen

Hilsen katja

Anmeld

3. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Katjaro skriver:

Tror ikke vi ville få betalt til banken hvis vi ikke betalte til efterlønsordningen.

Og skulle efterlønnen være afskaffet når vi kommer dertil - så går jeg da stærkt ud fra at jeg i det mindste får mine penge igen. :D

Har ikke styr på hvor meget vi rent faktisk betaler - men det er til Magisterforeningen

Hilsen katja

Ja det er netop lige det jeg er bange for ikke vil ske :S Altså at man ikke får dem tilbage igen. Og hvis jeg betaler til banken falder min fradrag jo flere penge jeg har inde. Og hvad hvis jeg er nedslidt når jeg er 63, så kan jeg vel ikke gå på pension - og det er jo her jeg så skal bruge min efterløn.

Det er en jungle at finde rundt i :(

Anmeld

3. september 2008

Katjaro

Jeanne skriver:

Katjaro skriver:

Hilsen katja

Ja det er netop lige det jeg er bange for ikke vil ske :S Altså at man ikke får dem tilbage igen. Og hvis jeg betaler til banken falder min fradrag jo flere penge jeg har inde. Og hvad hvis jeg er nedslidt når jeg er 63, så kan jeg vel ikke gå på pension - og det er jo her jeg så skal bruge min efterløn.

Det er en jungle at finde rundt i :(

Jeg har da også overvejet den med om vores penge bare forsvinder hvis man afskaffer efterlønnen.:(

Men jeg kan i min vildeste fantasi ikke forestille mig at man bare kan lade så mange folks penge forsvinde uden ramaskrig.>(

Så vi betaler her i huset.

Knus katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.