Arp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

B&J

SpunkenJo skriver:

Det anbefalede SP også her.

Hun sagde et godt tykt lag, og så en hue ovenpå så det ikke fedtede i sengen og blev holdt lunt og varmt.
- det "koster" en hue, for den sku blive temmelig grim af det sagde hun.

nemlig vi puttede nu bare en stofblee der hvor hans hovede var så kom den i vaske maskinen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

SpunkenJo

B&J skriver:

nemlig vi puttede nu bare en stofblee der hvor hans hovede var så kom den i vaske maskinen

Smart med stofble, men tror også huen er til for at holde det lunt....

Ar aldrig selv prøvet det, men har hørt folk ha succes med det

Anmeld

19. december 2010

B&J

SpunkenJo skriver:

Smart med stofble, men tror også huen er til for at holde det lunt....

Ar aldrig selv prøvet det, men har hørt folk ha succes med det

nemlig du har helt ret... 

Anmeld

19. december 2010

Pige2009

B&J skriver:

Laura sov også med en hjemmestrikket hue på

Anmeld

19. december 2010

B&J

Baagøe skriver:

Laura sov også med en hjemmestrikket hue på

såå godt så kan det bare forsvinde kan det

Anmeld

19. december 2010

Pige2009

B&J skriver:

såå godt så kan det bare forsvinde kan det

Ja, og jeg tror hun var arpfri efter en 3 ugers tid

Anmeld

19. december 2010

NoName

Baagøe skriver:

Ja, og jeg tror hun var arpfri efter en 3 ugers tid

hver dag i 3 uger???? sove med olie og hue???

bare lige for at være sikker

Anmeld

19. december 2010

Pige2009

noname skriver:

hver dag i 3 uger???? sove med olie og hue???

bare lige for at være sikker

Jeg mener faktisk, at Laura sov med den tynde strikhue og olie i håret i 2 uger og den sidste uge olierede og kæmmede vi blot en gang om dagen Det er krævede tålmodighed, men var det værd.

Anmeld

19. december 2010

malunte

Måske skal du prøve at kæmme uden olie i. Jeg brugte også olie til at starte med og dagen efter blev der bare endnu mere arp. Vores sundhedsplejerske fortalte, at nogle børn ikke kan tåle, at man bruger olie. Huden kan ikke ånde igennem det, og så kan arpen bare blive endnu værre, selvom jeg godt ved, at olie hjælper for rigtig mange. Vi har helt droppet det - nu gnubber jeg blidt med en vaskeklud, når han er i bad, og kæmmer ellers bare, og det kan fint holde det nede. Hvis du skal have noget der løsner det, kan du evt. komme almindelig creme i (ved godt det fedter) og så løsne arpen med en kam inden han skal i bad.

Anmeld

20. december 2010

NoName

malunte skriver:

Måske skal du prøve at kæmme uden olie i. Jeg brugte også olie til at starte med og dagen efter blev der bare endnu mere arp. Vores sundhedsplejerske fortalte, at nogle børn ikke kan tåle, at man bruger olie. Huden kan ikke ånde igennem det, og så kan arpen bare blive endnu værre, selvom jeg godt ved, at olie hjælper for rigtig mange. Vi har helt droppet det - nu gnubber jeg blidt med en vaskeklud, når han er i bad, og kæmmer ellers bare, og det kan fint holde det nede. Hvis du skal have noget der løsner det, kan du evt. komme almindelig creme i (ved godt det fedter) og så løsne arpen med en kam inden han skal i bad.

Jeg havde faktisk tænkt på at prøve noget creme, men vidste ikke lige om man måtte...

men ja det kan self være at hendes hud ikke kan tåle al den olie, så jeg prøver med noget creme og ser om det ikke hjælper...

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.