erfaringer med at julie sandlau smykker hurtigt blir grimme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. december 2010

Assi

Er der nogle af jer, der har erfaringer med Julie Sandlau smykker, der hurtigt bliver grimme? Jeg fik nogle i oktober, har slet ikke brugt dem endnu og har lige kigget på dem nu - de er blevet rigtig grimme..plettet!!

ÆV! Går selvfølgelig ned i butikken med dem - men det er da mærkeligt/for dårligt... kan det være et tilfælde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

mor-til-vanessa

har ikke lige erfaring med det. men hvis det ikke er ægte sølv/guld så bliver de hurtig grimme

Anmeld

19. december 2010

Assi

mor-til-vanessa skriver:

har ikke lige erfaring med det. men hvis det ikke er ægte sølv/guld så bliver de hurtig grimme

De er desværre kun guldbelagt - men jeg synes bare, det er vildt, at de kan blive grimme på 2 mrd, uden jeg har brugt dem, og de har været i æskerne...men ja, ægte guld er jo bedre

Anmeld

19. december 2010

mor-til-vanessa

Assi skriver:

De er desværre kun guldbelagt - men jeg synes bare, det er vildt, at de kan blive grimme på 2 mrd, uden jeg har brugt dem, og de har været i æskerne...men ja, ægte guld er jo bedre

ja det er desværre nok ikke kvali man betaler for men hendes navn.

Anmeld

19. december 2010

Assi

mor-til-vanessa skriver:

ja det er desværre nok ikke kvali man betaler for men hendes navn.

Nej, du har ret! Det er ærgeligt! - og ærgeligt at jeg bare ELSKER hendes design .. for det er jo faktisk mange penge for noget, der er guldbelagt.

Anmeld

19. december 2010

mor-til-vanessa

Assi skriver:

Nej, du har ret! Det er ærgeligt! - og ærgeligt at jeg bare ELSKER hendes design .. for det er jo faktisk mange penge for noget, der er guldbelagt.

ja det er jo det.

jeg køber ikke så tit smykker, kender kun hendes navn, men har aldrig set det hun laver og ved heller ikke hvad det koster.

jeg kan ikke selv tåle noget der ikke er ægte, når jeg jeg går med smykker er det nød til at være ægte

Anmeld

19. december 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Hvor har du opbevaret dem henne?

Det kan have noget med dette at gøre..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

19. december 2010

Assi

s.tina skriver:

Hvor har du opbevaret dem henne?

Det kan have noget med dette at gøre..

I de æsker de kom i -så de har været lukket inde hele tiden  - på nær de 5 gange jeg har kigget på dem/vist dem frem.

Anmeld

19. december 2010

Lolli

Jeg har nogle af hendes smykker. Nogle øreringe og en halskæde. De er i sølv og de er helt fine. Har haft dem i flere år og er brugt mange gange. Har ikke haft nogle problemer.

Anmeld

19. december 2010

AA10

Assi skriver:

Er der nogle af jer, der har erfaringer med Julie Sandlau smykker, der hurtigt bliver grimme? Jeg fik nogle i oktober, har slet ikke brugt dem endnu og har lige kigget på dem nu - de er blevet rigtig grimme..plettet!!

ÆV! Går selvfølgelig ned i butikken med dem - men det er da mærkeligt/for dårligt... kan det være et tilfælde?

jeg har et par kæder og ringe både gulv og sølv og de er ligeså fine som da jeg fik dem... underligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.