jer der har børn med mælkeallergi. KOM HID

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. december 2010

FruEllingsen

Hej piger.

Marcus er jo startet på profylac og mælkefri kost da lægen tror han har mælkeallergi!

Hvor længe gik der fra jeres børn startede på mælkefri kost til at i kunne mærke en forbedring???

Håber der er nogle der vil tage sig tid til at svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

BinaMor

Drømmer skriver:

Hej piger.

Marcus er jo startet på profylac og mælkefri kost da lægen tror han har mælkeallergi!

Hvor længe gik der fra jeres børn startede på mælkefri kost til at i kunne mærke en forbedring???

Håber der er nogle der vil tage sig tid til at svare

jeg har ikke fået det bevist da lægen sagde der ikke var en ordenlig prøve der ku vise det alligevel. så vi skulle prøve os frem. der gik 3-4 dage før diarren stoppede.

Anmeld

19. december 2010

A.

hej min dreng er mælkeallergiken jeg kun faktisk mærke forskellen ret hurtig men vil tro at det var først efter par uger var alle symptomer væk..

hvor gammel er din dreng og hvilken symptomer har han

Anmeld

19. december 2010

FruEllingsen

A. skriver:

hej min dreng er mælkeallergiken jeg kun faktisk mærke forskellen ret hurtig men vil tro at det var først efter par uger var alle symptomer væk..

hvor gammel er din dreng og hvilken symptomer har han

Hejsa

vores dreng er snart 8 mdr.

han startede på mælkefri kost i torsdags, men synes slet ikke jeg kan spore nogen bedring.

Han gylper/kaster op 1-2 timer efter han har spist

Anmeld

19. december 2010

A.

Drømmer skriver:

Hejsa

vores dreng er snart 8 mdr.

han startede på mælkefri kost i torsdags, men synes slet ikke jeg kan spore nogen bedring.

Han gylper/kaster op 1-2 timer efter han har spist

så synes jeg at i skal vente lige lidt inden i forventer resultater men bliver det ikke bedre om 7-14 dage så er det ikke sikkert at det er mælken han er overfølsom for..er han på 100% mælkefri kost? har de taget blodprøver for finde ud af om det er mælk?

Anmeld

19. december 2010

A.

http://www.maelkeallergi.dk/ prøv evt kigge lidt her

Anmeld

19. december 2010

FruEllingsen

A. skriver:

så synes jeg at i skal vente lige lidt inden i forventer resultater men bliver det ikke bedre om 7-14 dage så er det ikke sikkert at det er mælken han er overfølsom for..er han på 100% mælkefri kost? har de taget blodprøver for finde ud af om det er mælk?

Du har nok ret i at vi skal give det mere tid. Vil jo bare så gerne at det begynder at gå bedre med min lille mus snart 

I aftale med lægen skal han være på mælkefri kost i en mdr. og så skal han have en provokation( mener jeg hun kaldte det)

Anmeld

19. december 2010

A.

Drømmer skriver:

Du har nok ret i at vi skal give det mere tid. Vil jo bare så gerne at det begynder at gå bedre med min lille mus snart 

I aftale med lægen skal han være på mælkefri kost i en mdr. og så skal han have en provokation( mener jeg hun kaldte det)

ok vi har vetet mange mdr til provoktion men de har taget alt mulige tester for være sikkert at det er mælken og ikke andet han reagerer på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.