NØJ! hvor mærkeligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. december 2010

oo

jeg sidder lige og stener og tænker "jaja, så ser jeg det der Vesterbro på nutv" og jeg tænder og sætter mig med tobleronen og frem komer...dadadadaaaaaam: Morten som jeg var dødforelsket i da jeg var 19  fandmer mærkeligt at sidde og glo ind i hans familieliv og hans hjem og alting. jeg var kun en del af den vennegruppe en relativt kort overgang der omkring de 20 år, så jeg kender ham slet ikke mere, jeg synes bare det var spøjst at sidde og glo i hans "privatliv" (som vel ikke er så privat når de gerne vil filmes....)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

LinLin

Tjuhl skriver:

jeg sidder lige og stener og tænker "jaja, så ser jeg det der Vesterbro på nutv" og jeg tænder og sætter mig med tobleronen og frem komer...dadadadaaaaaam: Morten som jeg var dødforelsket i da jeg var 19  fandmer mærkeligt at sidde og glo ind i hans familieliv og hans hjem og alting. jeg var kun en del af den vennegruppe en relativt kort overgang der omkring de 20 år, så jeg kender ham slet ikke mere, jeg synes bare det var spøjst at sidde og glo i hans "privatliv" (som vel ikke er så privat når de gerne vil filmes....)

Ej hvor sjovt

Hvem af dem er det nu Morten er...?

Anmeld

19. december 2010

oo

DAs mor skriver:

Ej hvor sjovt

Hvem af dem er det nu Morten er...?

han er folkeskolelærer og gift med en folkeskolelærer og har to børn

Anmeld

19. december 2010

Ni-ko-li-ne

Guuuud hvor spøjst! Jeg så det godt hi hi....

Anmeld

19. december 2010

mariamiss6

ja okay det må have været lidt en overraskelse...

Anmeld

19. december 2010

LinLin

Tjuhl skriver:

han er folkeskolelærer og gift med en folkeskolelærer og har to børn

OK - ham der var ude på en strand for at finde et sted at holde bryllup...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.