update 19.12-10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. december 2010

Miia90

Så fik jeg det røde, som jeg har ventet på, så vi kan komme i IVF LANG på holbæk sygehus.

jeg har lagt besked på deres telefonsvare, og de ringer IMORGEN

spændt på hvornår de ringer, skal scannes på 2-3 cyklus dag. det vil sige mandag eller tirsdag. men vi har 65 km til holbæk  håber lidt jeg bare kan tage et hurtigt tur over til min gynækolog og få det gjort 

men det vil jo faktatisk sige i løbet er den første uge i feb skulle der meger gerne ligger et befrugtet æg oppe i mig

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

LinLin

Hvor spændende!

Anmeld

19. december 2010

Mullefisen2011

Miia90 skriver:

Så fik jeg det røde, som jeg har ventet på, så vi kan komme i IVF LANG på holbæk sygehus.

jeg har lagt besked på deres telefonsvare, og de ringer IMORGEN

spændt på hvornår de ringer, skal scannes på 2-3 cyklus dag. det vil sige mandag eller tirsdag. men vi har 65 km til holbæk  håber lidt jeg bare kan tage et hurtigt tur over til min gynækolog og få det gjort 

men det vil jo faktatisk sige i løbet er den første uge i feb skulle der meger gerne ligger et befrugtet æg oppe i mig

Mia

Hvor spændende søde  Så når du lige at blive scannet inden deres juleferie.. Dejligt for dig  

fingre for jer.. de er så søde i Holbæk

Anmeld

20. december 2010

Miia90

Ja bliver så godt

skal først scannes på 20dagen og det kan foregå hos min gynækolog så den 8 januar starter jeg på medicen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.