Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har lige nu bestilt tid hos min læge ang. brystreduktion samtale omg. jeg er allerede heeeelt nervøøøøse det er helt vild, jeg har gået rund og har villet gør det her i 2-3 år. men har simpelthen ikke turdet nu er har jeg taget den 1-skridt Jeg har kææmpe stooor lange bryster som jeg bare ikke kan klare mere. jeg har ondt i ryggen, nakken, skulderne 24/7. jeg kan ikke dyrke sport grundet dem.. Jeg bruger 70 j i bh. og det er nææssten umuligt at finde den størrelse andet end mormor bh. jeg er rædselsfuld for narkose og har aldrig prøvet det. jeg er rædselsfuld for om jeg vågner op igen. jeg er såååå bange men skridtet er taget. og har tid på tirsdag hos min egen læge for at få henvisning. som jeg er næsten sikker på at jeg får....
kom med nogle beroligende ord women
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: jeg har lige nu bestilt tid hos min læge ang. brystreduktion samtale omg. jeg er allerede heeeelt nervøøøøse det er helt vild, jeg har gået rund og har villet gør det her i 2-3 år. men har simpelthen ikke turdet nu er har jeg taget den 1-skridt Jeg har kææmpe stooor lange bryster som jeg bare ikke kan klare mere. jeg har ondt i ryggen, nakken, skulderne 24/7. jeg kan ikke dyrke sport grundet dem.. Jeg bruger 70 j i bh. og det er nææssten umuligt at finde den størrelse andet end mormor bh. jeg er rædselsfuld for narkose og har aldrig prøvet det. jeg er rædselsfuld for om jeg vågner op igen. jeg er såååå bange men skridtet er taget. og har tid på tirsdag hos min egen læge for at få henvisning. som jeg er næsten sikker på at jeg får.... kom med nogle beroligende ord women
Tag det roligt...det er så fedt at komme i narkose... og det værste du vil opleve er at du bagefter tænker: HVORFOR gjorde jeg det ikke for mange år siden....jeg har fået mine hejst op fra en laaaaaang 75f til en nu fast og smuk 75F, det gør bare så stor en forskel at man er glad for sin barm..
Så tillykke med det første skridt og bare videre med dig.. kan godt forstå dig, lyder ikke så kønt det du render rundt med.
Jeg kan så meget anbefale Anna Jørgensen, hvis du selv får lov at vælge selv...lå med en der havde fået det bevilliget gennem det off. men hun valgte selv at betale 50.000kr for det for at få Anna til at gøre det...jeg har set mange billeder af brystløft og endnu ikke nogen der er smukkere end dem Anna laver...og så laver hun ikke hvad og hvem som helst...kun hver femte siger hun ja til at lave, så det fortæller noget om hende og hendes etik og moral og respekt for det job hun har.
Held og lykke..jeg gjorde det igen i morgen hvis det var..
Mange tak for din beroligende indlæg- det gør en forskel hvor har hende Anna klinik henne? det håber jeg at jeg også komme til at sige HVORFOR HAR JEG IKKE GJORT DET NOGET TIDLIGERE GUD lige nu er jeg bare WHAT DET HAR DU BARE IKKE GJORT, bestilt tid til det altså.
Hvor er du sej,
Anonym skriver: Mange tak for din beroligende indlæg- det gør en forskel hvor har hende Anna klinik henne? det håber jeg at jeg også komme til at sige HVORFOR HAR JEG IKKE GJORT DET NOGET TIDLIGERE GUD lige nu er jeg bare WHAT DET HAR DU BARE IKKE GJORT, bestilt tid til det altså. Hvor er du sej,
I Roskilde....men hvis du går ind på Mylooks så er der masser af billeder...før og efter...og hvis ikke du er en af dem der har set mine billeder så må du gerne det.
Det er i hvert fald de bedste penge jeg har givet ud, det er helt sikkert... er du normalvægtig, for det er skal man være for at få det lavet og gennem det off. får du vidst en c-skål der kan du ikke selv vælge..
Og tak.. ved nu ikke hvor sejt det er,. men det var nødvendigt, jeg havde de grimmeste bryster og mave og det er jo lidt trist når nu det andet er ok.
ESB skriver: I Roskilde....men hvis du går ind på Mylooks så er der masser af billeder...før og efter...og hvis ikke du er en af dem der har set mine billeder så må du gerne det. Det er i hvert fald de bedste penge jeg har givet ud, det er helt sikkert... er du normalvægtig, for det er skal man være for at få det lavet og gennem det off. får du vidst en c-skål der kan du ikke selv vælge.. Og tak.. ved nu ikke hvor sejt det er,. men det var nødvendigt, jeg havde de grimmeste bryster og mave og det er jo lidt trist når nu det andet er ok.
Roskilde er desværre alt for langvæk. ja jeg er normaltvægt, så det er ikke vægten der gør dem sådan. jeg har tænkt mig at gør det gennem det off. da jeg ikke selv har råd.. Kan jeg ikke vælge hvad skål jeg skal have??? Skal jeg have en c skål.? jeg bliver bare glad hvis jeg får nogle gode faste patter jeg troede at jeg kunne vælge skålen? fra en J til c er også fint nok
min veninde har fået det gjort her for et års tid siden og hun er bare rigtig glad for det. Hun har selvfølgelig ikke fået store flotte faste bryster, for der er jo ikke kommet fyld i for oven,men de er blevet meget pænere og mindre. Hun sagde at det var træls, mest de første 14 dges tid, men så var det mest bare at vente på at den der stramme støtte bh kunne komme af.Hun har i hvert fald ikke fortrudt og ville da gøre det igen.
Ok...bare sæt dig godt ind i hvad du går ind til...altså i forhold til hvilke steder og hvem du lader skære i dig....det er virkelig meget blandede resultater der kommer ud af de løft og hvis din væv og dit hud er ødelagt kan det være meget svært at lave et pænt resulatet udover det så får du et ankerark, dvs fra vorten og ned og igen i brystfolden og rundt om vorten hvis de skal gøres mindre...nogle kan lave det flot trods skidt udgangspunkt og andre igen ender med noget der er værre en det de startede med...så hellere rejse for det bedste end bare at tage en der lige er tæt på...og mpske hellere spare op for at få lavet noget godt, f.eks. Det er skidt at skæres u stykker, jo..
Men jo, der er regler for størrelser i det off.
Ved ikke hvor stor du er, eller hvad du ønsker..jeg er selv en lille en på 165cm og bruger str. 36 og mine bryster skulle i hvert fald ikke være mindre.
Var i nakose sidste år ved en ufrivillig abort i uge 14, og det gik uden problemer over hoved. Vågnede op og var helt klar i hoved efter 2 min. Der var ingen probl. overhoved.
prøv at sige til dig selv, at rigtig, rigtig mange hver eneste dag kommer i fuld nerkose og heldigvis er det ekstrem sjældent at der sker noget.
held og lykke med det, er sikker på, at du bliver rigtig glad for det, når det nu er noget der har generet dig så længe.
Min søn er kun 7 uger gammel og jeg kan allerede se at jeg også kommer til at skulle have løftet det hele når jeg engang er færdig med at amme... jeg håber at det kan blive igennem det off da jeg desværre ikke selv har pengene
jeg kunne rigtig godt tænke mig at se dine billeder hvis jeg må...
Mvh Mia
roenlund skriver: Min søn er kun 7 uger gammel og jeg kan allerede se at jeg også kommer til at skulle have løftet det hele når jeg engang er færdig med at amme... jeg håber at det kan blive igennem det off da jeg desværre ikke selv har pengene jeg kunne rigtig godt tænke mig at se dine billeder hvis jeg må... Mvh Mia
Åh....kan jo så godt følge dig....jeg prøver lige at få lagt lidt før og efter billeder ind..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128